Vertel me dan hoe het wel moet pannenkoek. Tja als je toch aan het mierenneuken bent.derniels wrote:als je dan toch aan het mierenneuken bent, "toen straks" klopt ook niet helemaal pannekoekRobertV wrote:Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..Maximum wrote:Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij!
Related topics
- View the latest post: The Prophet & Brennan Heart – Wake Up! (Prophet’s Hardcore Remuxx)
- View the latest post: The Prophet & Brennan Heart - Wake Up In 2014 (Snoozed Again)
- View the latest post: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Silver Nikan Woke Up Mix)
- View the latest post: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! / Till U Believe It / Face The Enemy (Zany Remix) (MY019)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Moeten we de topic titel niet aanpassen in; "Het correcte spellings topic". Jezus Hé
hele break is niks wat er daarna komt klinkt wel lekker
Ja kun je dat niet even regelen?Taxi wrote:Moeten we de topic titel niet aanpassen in; "Het correcte spellings topic". Jezus Hé
Anders doen jullie even gezellig. 
Track zelf vond ik ronduit vervelend toen ik hem hoorde. Als je na 2x een ellendig lange break een korte track doet en dan DIT? Nee dankuwel.
Track zelf vond ik ronduit vervelend toen ik hem hoorde. Als je na 2x een ellendig lange break een korte track doet en dan DIT? Nee dankuwel.
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Zo staat hij wel bij BH in zijn top 10PNXRMX wrote:Volgens mij is het helemaal geen DJ Tool, anders zouden ze 'm ook niet afmaken.Nikkel wrote:Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.
Ah prima, wist ik nietMocambo wrote:Zo staat hij wel bij BH in zijn top 10PNXRMX wrote:Volgens mij is het helemaal geen DJ Tool, anders zouden ze 'm ook niet afmaken.Nikkel wrote:Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.
Me zus gaat deze week de vocals opnieuw inzingen, hij wilde een hogere toonhoogte ofzoiets
maar over de plaat, kvin de climax wel vet, alleen de break is weer eens veel te lang
maar over de plaat, kvin de climax wel vet, alleen de break is weer eens veel te lang
Ik vind het idee van de track wel leuk, alleen de break is echt te simpel en vreselijk voor woorden. Hoe die screeches gaan en de melodie overheersen en de kicks een beetje op en neer vind ik wel leuk. Ik vind het buiten die break voor een BH-plaat best leuk. Het is niet helemaal mijn ding maar kan er prima mee door.
Ik vind die tweede climax waarin melodie en screeches elkaar afwisselen wel erg goed in elkaar steken, en ook goed klinken 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het doet me vrij weinig, van alle platen die Brennan Heart en Prophet laatste tijd hebben uitgebracht klinkt deze nog als minst. Misschien dat t aan kwaliteit ligt, maar goed, we zullen wel zien als er HQ preview is.
Dat broodje frikandel doet 't 'm xDTaxi wrote:Zat toevallig net met 'n maat van een broodje frikandel te genieten op de tribune. Haha het was wel echt heel mooi om met dit nummer over het hele publiek uit te kijken. Die herinnering is ook meer de reden dat ik het nummer kan waarderen.
Edit: even geluisterd, wat een crap trouwens... Ga er vanuit dat dit bij een tool blijft
Stiekem is deze track gewoon reclame voor Menzis. 
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
i am here to WAKE YOU UP!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Ik kon alleen maar een broodje kroket halenSunboom wrote:Dat broodje frikandel doet 't 'm xDTaxi wrote:Zat toevallig net met 'n maat van een broodje frikandel te genieten op de tribune. Haha het was wel echt heel mooi om met dit nummer over het hele publiek uit te kijken. Die herinnering is ook meer de reden dat ik het nummer kan waarderen.
Edit: even geluisterd, wat een crap trouwens... Ga er vanuit dat dit bij een tool blijft
haha
i am here to WAKE YOU UP!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
HahahaParvuz wrote:Stiekem is deze track gewoon reclame voor Menzis.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik zag van de week ergens voorbij komen dat The Prophet een track ging afmaken die Brennan Heart had afgespeeld op Qlimax.. en het was een collab van hun samen dus ik vemoed dat het om deze gaaT
vermoed ik ook, want BH twitterde ook dat hij de break eruit ging halen !!sanderovic wrote:Ik zag van de week ergens voorbij komen dat The Prophet een track ging afmaken die Brennan Heart had afgespeeld op Qlimax.. en het was een collab van hun samen dus ik vemoed dat het om deze gaaT
Bron:
had a great day in the studio with @djtheprophet. Decided to cut the break of 'Wake Up'!
Was een grapje van een hardtraxx-member
Daveytl wrote:@E-Rik
Was een grapje van een hardtraxx-member