Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
G
Deze man moet geen HC willen maken. LIjkt nergens op dit 
-
PHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Nouja, pagina 4 is inmiddels wel bereikt hoor. Petje af hoor! Kunnen sommige artiesten met hun releases niet zeggen 
PatrickNL wrote:Nouja, pagina 4 is inmiddels wel bereikt hoor. Petje af hoor! Kunnen sommige artiesten met hun releases niet zeggen

lol hardcoresjors. volgens mij snap jij het niet helemaal 
Hij vind het goed dat een DJ 4 pagina's aan reacties haalt terwijl meer dan de helft klachten zijn?Draidy wrote:lol hardcoresjors. volgens mij snap jij het niet helemaal
Dat moet wel een troll zijn!
nou een troll....
gewoon sarcasme, ook te zijn aan de ''
'' smiley
gewoon sarcasme, ook te zijn aan de ''
een troll dus!Draidy wrote:nou een troll....
gewoon sarcasme, ook te zijn aan de '''' smiley
soort van. toch neit helemaal. vind ik iig.
Komt er op neer!Draidy wrote:soort van. toch neit helemaal. vind ik iig.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Vind je het logisch!? Dit is geen commentaar meer geven, dit is opzettelijk iemand vernederen!baronpilsener wrote:Negatieve reacties op YT worden nu verwijderd :')
Het commentaar op youtube (en hier) dat doet er totaal niet toe.
Maargoed, men zet zichzelf alleen maar voor gek als men zo stom over iemand loopt te praten
jambekkie wrote:Vind je het logisch!? Dit is geen commentaar meer geven, dit is opzettelijk iemand vernederen!baronpilsener wrote:Negatieve reacties op YT worden nu verwijderd :')
Het commentaar op youtube (en hier) dat doet er totaal niet toe.
Maargoed, men zet zichzelf alleen maar voor gek als men zo stom over iemand loopt te praten
Hij is wel een van de mensen die hardcore bekend heeft gemaakt. Dus ik twijfel er niet aan dat hij het kan.KSwoosh wrote:Deze man moet geen HC willen maken. LIjkt nergens op dit
Maar het willen lijkt hier wel gebrekkig ja.
-
DHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ongelooflijk slecht...wat een schande dit!! En dan ook nog Jiheaaa (Disreaction) helemaal verneuken!!!
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
leg jij mij is uit wat jij denkt wat een troll ishardcoresjors wrote:Komt er op neer!Draidy wrote:soort van. toch neit helemaal. vind ik iig.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Boeiend of het een troll is of niet
het gaat erom dat mensen dit nummer iets te serieus opvatten... natuurlijk is het alleen maar wake up versneld met als einde een goedkoop aftreksel van jiiieeehaaa. The Prophet heeft dit zelf waarschijnlijk ook maar met n knipoog gemaakt. Respecteer die man gewoon voor wat hij heeft bereikt en betekend voor de hardcore/hardstyle scene. Voor het geld hoeft ie dit toch niet te maken en opzich t nummer is best grappig om n keer te draaien 
Last edited by Backstabber on 12 Dec 2011 19:25, edited 2 times in total.