Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Ook daar heb je wel een puntMaximum wrote:Gaat toch om het principe dat hij binnen een korte tijd veel van hetzelfde uit brengt. Vergeet niet de Decibel Edit en Zany Remix van Face The Enemy, die zijn namelijk ook nog is naast het origineel helemaal grijs gedraait!Vincent_ wrote:Originele Face The Enemy 2009Khadber wrote:Het is wel treurig eigenlijk dat we een bijna identieke melodie zien bij dezelfde artiest.. Voor de derde keer.. In 1 jaar.
Alternate Reality 2010
Dit 2011 ...
Of bedoelde je een andere track?
Ik heb dat ook een beetje inderdaad... 't Is inspiratieloos, maar die sounds zijn gewoon prima en het klinkt allemaal wel weer oké.Daveytl wrote:Is natuurlijk lachwekkend dat deze melodie/sounds/kicks alweer gebruikt worden, maar toch vind ik het niet slecht.
Eigenlijk heel slecht van me, maar kan het gewoon niet slecht vinden
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
knotsjebilly wrote:kans dat dit gewoon een edit is?? Anders is dit gewoon inspiratieloos tot de top...
Haha, ga er maar niet vanuit bij BH.GT500eleanor wrote:knotsjebilly wrote:kans dat dit gewoon een edit is?? Anders is dit gewoon inspiratieloos tot de top...
Een edit van <?> met een (iets) andere melodie, een ander intro en nieuwe vocals. Bij BH.Taxi wrote:Haha, ga er maar niet vanuit bij BH.GT500eleanor wrote:knotsjebilly wrote:kans dat dit gewoon een edit is?? Anders is dit gewoon inspiratieloos tot de top...
Yeah right
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Teknizion wrote:Ik heb 5 minuten naar het plaats een reactie scherm gekeken, maar ik wist gewoon niks om om te schrijven. Geen woorden hier voor gewoon.
Haha ik heb precies hetzelfde, ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Je zou haast zeggen dat hij er om doet.
haha een gast daar hoor je de eerste noten meezingen denkend dat het Face The Enemy isdylanhard wrote:View on YouTube
Het is wachten totdat Brennan Heart een telefoontje krijgt van Circus Renz, alleen een clown zet zichzelf zo voor lul 
De eerst noten zijn ook een exacte kopie._theon_ wrote:haha een gast daar hoor je de eerste noten meezingen denkend dat het Face The Enemy isdylanhard wrote:View on YouTube
youtube wrote: Ik vind het een lekker nummer. Inspiratieloos, daar ben ik het mee eens. Maar of het lekker klinkt, daar gaat het mij ook om. En hij klinkt lekker. Tegenwoordig vind ik alles inspiratieloos binnen de hardstylescene, maar dat zal wel aan mij liggen zeker???
Brennan Heart heeft ook Lose My Mind en Lift Me Up. Dat is weer compleet anders.
en het mmooie is MIDIFY released heerlijk langzaam! Dus rond 2013 worden we hier nog eens mee geconfronteerd 
View on YouTube
ja. het is ernstig.
ja. het is ernstig.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een lekker originele melodie en synth weer. Bravo.
totaal geen sarcasme
totaal geen sarcasme
Die kerel die de vocals inspreekt heb ik ook nog nooit gehoord 
Ik moet elke keer weer lachen als ik dat filmpje op 0:43 zet, net of ik niet getrolld wil worden ofzo.
Heerlijke melodie.
Heerlijke melodie.
ik snap één ding niet, kan hij zichzelf niet aanklagen voor plagiaat? 
Volgens mij is dat Fabian zelf ?Squid wrote:Die kerel die de vocals inspreekt heb ik ook nog nooit gehoord
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
het klinkt gewoon heeeel bekend, dus echt nieuw wil ik t niet noemen.. maar t lijkt gewoon mashup ofzo! 
-
5
- 8 posts member since 2011
- last seen Sep 2011
ja hier heb ik niks anders op te zeggen dat de melodie erg veel op die van Face The Enemy lijkt, maar ik wil hem toch eerst volledig en op goede kwaliteit horen..
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Het klinkt wel lekker in het gehoor vind ik, en toch heeft ie die synth wel wat aangepast zoals die met light the fire / running late heeft gedaan en in die tracks vind ik die synth gewoon heerlijk klinken en energievol. misschien is het nummer niet heel origineel maar kan hem toch ook weer niet super slecht vinden ofzo, zal wel 1 van de weinige zijn die er zo over denkt. en Festuca die vocals laat ie volgens mij door een vriend van hem inspreken las op zijn twitter dat iemand anders ook de vocals van Runing late had ingesproken