Last edited by dylanhard on 04 Sep 2011 21:42, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Oct 2011
Damn. De inspiratie is gewoon écht finaal op... 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Woow, dit is inderdaad echt te erg, haha! Trieste bedoeling...
Niks specifieks tegen Brennan Heart of zo hoor (voordat ik weer 88x een opmerking krijg),
maar hij moet echt een keer gaan afwisselen. Wel apart dat zijn samenwerking meestal wel aanslaan.
Niks specifieks tegen Brennan Heart of zo hoor (voordat ik weer 88x een opmerking krijg),
maar hij moet echt een keer gaan afwisselen. Wel apart dat zijn samenwerking meestal wel aanslaan.
Mensen die BH altijd verdedigen, kom er maar in en succes, zul je nodig hebben 
ik kan haast Power of the Mind melodie niet meer in mn hoofd halen want ik krijg daarna meteen Alternate Reality erdoor heen
Ik kan me niet onttrekken van het gevoel dat ie het er gewoon om doet 
-
T
Wat een geniale plaat is dit die kicks 
Bang the Bass + Face the enemy = Dit stukje muziek.
Wat dawasiknie zegt;
Wat dawasiknie zegt;
Ik kan me niet onttrekken van het gevoel dat ie het er gewoon om doet
hahaha respectdawasiknie wrote:Ik kan me niet onttrekken van het gevoel dat ie het er gewoon om doet
Ik begin het ook wel gaaf te vinden, als die het nou is allemaal op een album mikt is het net alsof je je iTunes op single track repeat hebt staan. 1.5 uur lang.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Dit is wel een beetje erg 
-
A
O god. 
Om te gieren, word die kerel niet moe van zichzelf.
Deze hoorde ik ook op Decibel. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik nog moet zeggen. Ik gun het hem van harte dat zijn hele studio tot de grond aan toe afbrand. Zal niks aan verloren gaan want er komt toch niks uit.
hahaha heerlijke kritiekGangsterdwerg wrote:Deze hoorde ik ook op Decibel. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik nog moet zeggen. Ik gun het hem van harte dat zijn hele studio tot de grond aan toe afbrand. Zal niks aan verloren gaan want er komt toch niks uit.
-
J
Brennan Heart moet samen met The Prophet lekker een waterfiets huren op het gardameer, krijg je na Lose my Mind met Wildstylez wat wel een aardige plaat is dit stuk verdriet.
-
T
Als ze daar dan weer zo'n plaat maken als The Payback vind ik het best hoor.JEFSKIII wrote:Brennan Heart moet samen met The Prophet lekker een waterfiets huren op het gardameer, krijg je na Lose my Mind met Wildstylez wat wel een aardige plaat is dit stuk verdriet.
-
DHardtraxx Newbie
- last seen Oct 2011
lift me up & lose my mind zijn lekkere platen maar deze is huilen met de pet op 
Last edited by dylanhard on 04 Sep 2011 16:12, edited 1 time in total.
Beetje overdreven dat afbranden. Snap alleen niet dat het grote publiek dit gewoon niet opmerkt. En hij toch zoveel boekingen blijft krijgen.Gangsterdwerg wrote:Deze hoorde ik ook op Decibel. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik nog moet zeggen. Ik gun het hem van harte dat zijn hele studio tot de grond aan toe afbrand. Zal niks aan verloren gaan want er komt toch niks uit.
-
J
En hij mag ook wel is weer wat releasen, Running Late was eral vorig jaar Qbase.
-
DHardtraxx Newbie
- last seen Oct 2011
ik denk dat het voor brennan heart tijd is voor de BINGO!!
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
wtf is dit zeg