We hebben Face the Enemy toch allemaal al? Dus ik snap niet waarom iemand deze track nog zou kopen? Oh wacht! Er zijn 2 noten veranderd. Oh ja dan koop ik hem toch maar.Maximum wrote:
Teun444 wrote:Face the enemy 36.0
Als hij gewoon een mashup van de drie platen zou maken zou het geen probleem zijnMaximum wrote:Hoe ziek is het trouwens als hij deze, die Qlimax anthem en Face The Enemy na elkaar in een set zou draaien!
NeeRoBinVdHaRdStYleR wrote:Nu maak je van een mug een olifant.
Wow ik ben verbaasd. Ik zag staan: Laatste reactie door Khadber dus ik denk: Die zal wel zeggen dat we het met zijn allen overdrijven en dat het best een leuk nummertje is. Maar niets is minder waar. Hulde!Khadber wrote:Het is wel treurig eigenlijk dat we een bijna identieke melodie zien bij dezelfde artiest.. Voor de derde keer.. In 1 jaar.
Haha same here! Kan je na gaan dat als je Khadber zo ver krijgt, dan moet je wel is na gaan of je niet beter gewoon kan stoppen!Gangsterdwerg wrote:Wow ik ben verbaasd. Ik zag staan: Laatste reactie door Khadber dus ik denk: Die zal wel zeggen dat we het met zijn allen overdrijven en dat het best een leuk nummertje is. Maar niets is minder waar. Hulde!Khadber wrote:Het is wel treurig eigenlijk dat we een bijna identieke melodie zien bij dezelfde artiest.. Voor de derde keer.. In 1 jaar.
Originele Face The Enemy 2009Khadber wrote:Het is wel treurig eigenlijk dat we een bijna identieke melodie zien bij dezelfde artiest.. Voor de derde keer.. In 1 jaar.
JEFSKIII wrote:Brennan Heart moet samen met The Prophet lekker een waterfiets huren op het gardameer
Gaat toch om het principe dat hij binnen een korte tijd veel van hetzelfde uit brengt. Vergeet niet de Decibel Edit en Zany Remix van Face The Enemy, die zijn namelijk ook nog is naast het origineel helemaal grijs gedraait!Vincent_ wrote:Originele Face The Enemy 2009Khadber wrote:Het is wel treurig eigenlijk dat we een bijna identieke melodie zien bij dezelfde artiest.. Voor de derde keer.. In 1 jaar.
Alternate Reality 2010
Dit 2011 ...
Of bedoelde je een andere track?