Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Artiest: Brennan Heart

Track(s): Musical Impessions (Toneshifterz Edit/Remix)

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Zozo, lekker nummer hoor :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Dacht op Qlimax dat het een gewoon editje was. Vind dit niet veel bijzonders om eerlijk te zijn.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
XtD wrote:Zozo, lekker nummer hoor :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Verschilt imo niet zoveel met de normale.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Is het puur toeval dat de Aussies beiden een plaat van Brennan Heart remixen/editen?
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Vind dit echt een heerlijke edit, het heeft de sferen van het origineel en versterkt deze zelfs :P
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik vond het orgineel toch best een lekker nummer om ff naar te luisteren. De toneshiterz edit maakt hem wat harder wat hem voor mij nog net ff wat lekkerder maakt
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Dit nummer had veel eerder ge-edit of ge-remixed moeten worden. In de basis is het een geweldig nummer maar die kut kicks van BH verneuken het gewoon. Vooral die plopkick in de intro is echt om te janken. Deze edit is ook wel leuk, jammer dat hij zo laat komt, nu is het niet echt interessant meer.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Erg vet. De melodie van het origineel vond ik sowieso één van de vetsten van het jaar, echt zo'n melodie met een heel eigen karakter.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Kvin er niet echt veel verschil in zitten, maar kvin het origineel een lekkere plaat dus deze ook wel ;)
B
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Weinig verschil. Blijft toch lekker xD
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ze hebben de melodie nu veranderd :) . Moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben :D .

View on YouTube

@ 2:38
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mag ik eerlijk zijn? Melodietje loopt voor geen meter en loopt voor mijn gevoel niet vloeiend.
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Khadber wrote:Mag ik eerlijk zijn? Melodietje loopt voor geen meter en loopt voor mijn gevoel niet vloeiend.
Kan :) is een kwestie van smaak denk ik. Ik vind de melodie wel lekker en nu is het tenminste ook meer een soort remix. Die vorige was meer een edit :) .
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
D-Teq wrote:
Khadber wrote:Mag ik eerlijk zijn? Melodietje loopt voor geen meter en loopt voor mijn gevoel niet vloeiend.
Kan :) is een kwestie van smaak denk ik. Ik vind de melodie wel lekker en nu is het tenminste ook meer een soort remix. Die vorige was meer een edit :) .
Tja, aan de andere kant. Tot waar gaat een remix? Wil je alleen je eigen sound aan de track meegeven omdat je denkt dat die beter klinkt, wil je een andere melodie of opbouw of gebruik je alleen de vocals? Het is maar hoe ver je wil gaan. Vind de melodie van het orginele Musical Impressions wel aardig omdat hij zo ontzettend logisch is. Bij deze proef ik voor mij gevoel veel meer willekeur en dat kan niet de bedoeling zijn.
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jun 2011
katamaran wrote:Is het puur toeval dat de Aussies beiden een plaat van Brennan Heart remixen/editen?
Geen toeval, :thumbsup:
Verwacht nog maar meer samenwerkingen tussen Bio & Tone, aangezien er verder daarín ''Down under'' niet zoveel talent zit :lol:
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
De oude remix was veel beter :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
die edit was beter idd want de melo van orgineel :drool:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Dat tweede gedeelte klinkt echt voor geen meter, de vorige edit vond ik zelf nog leuk.
D
gewoon niet.. om te janken dit :')
orgineel is echt 10x beter dan dit..
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vind de melo niet slecht, maar originele melodie vind ik wel sterker. Even wachten op HQ preview.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Neliis wrote:
katamaran wrote:Is het puur toeval dat de Aussies beiden een plaat van Brennan Heart remixen/editen?
Verwacht nog maar meer samenwerkingen tussen Bio & Tone, aangezien er verder daarín ''Down under'' niet zoveel talent zit :lol:
Waar heb jij t over ik ken er zat ? ooit van spoontech gehoord?

Nummer klinkt lekker. beter dan het orgineel.
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Neliis wrote:
je weet dat die gasten van bioweapon al een paar weken in nederland wonen :P?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
D-Nemacyst wrote:
Neliis wrote:
Waar heb jij t over ik ken er zat ? ooit van spoontech gehoord?

Nummer klinkt lekker. beter dan het orgineel.
Spoontech wou ik niet een label noemen met veel talenten eigenlijk >.<

Overigens snap ik niet waarom Bioweapon en Toneshifterz veel met elkaar gaan producen omdat er een lack is aan talenten in Australië.