vind het album niet echt super ofzo...
weet niet, het mist gewoon iets...
weet niet, het mist gewoon iets...
Jij weet het mash!Dennis Aka Mash wrote:Beter wacht iedereen gewoon met het over-beluisteren van die samples zodat ze het album nog leuk en 'nieuw' vinden als ze het ook echt hebben.
Ga uw gang.bRt_ wrote:Jij weet het mash!Dennis Aka Mash wrote:Beter wacht iedereen gewoon met het over-beluisteren van die samples zodat ze het album nog leuk en 'nieuw' vinden als ze het ook echt hebben.
Ik wacht gewoon tot ik het cdtje gehaald heb dan zet ik er me wel een dagje achter en schrijf ik er wel een review over
Ik vind juist dat die remix van NC het hele nummer naar de tering heeft geholpen, origineel is much betterAbsolutsen wrote:1. One Blade (Noisecontrollers Remix)
2. Just As Easy
3. Feel U Here (ft. Shanokee)
4. Feel U Here (The Viper & G-town Madness)
5. Face The Enemy
het nummer is er ook niet beter op geworden maar het was al een catchy melodietje en dit maakt hem voor mij nog catchyerJust4Music wrote:Ik vind juist dat die remix van NC het hele nummer naar de tering heeft geholpen, origineel is much betterAbsolutsen wrote:1. One Blade (Noisecontrollers Remix)
2. Just As Easy
3. Feel U Here (ft. Shanokee)
4. Feel U Here (The Viper & G-town Madness)
5. Face The Enemy
frankhardenberg wrote: omdat mn pa stereo van me kamer af heeft gehaald voor 5 dagen![]()
buren hadde geklaagd
je zegt het al ondanks dat het rap is, Ik vind het wel erg cheap om een rap nummer erop te zettenG1LL wrote:1. Face The Enemy
2. One Blade (NC Remix)
3. Musical Impressions
4. Just As Easy
5. Audiometric
En about Time Vind ik ook best wel lekker nummer, weet niet wat iedereen zo tegen heeft, ondanks dat het rap is:P.
+1Kryptica wrote:frankhardenberg wrote: omdat mn pa stereo van me kamer af heeft gehaald voor 5 dagen![]()
buren hadde geklaagdHeb ik geen last van, buren zijn op vakantie
InQontrol09 wrote: +1
Mijn buren zijn ook op vakantie, zodra hun maar iets van me muziek meekrijgen bonken ze op de muren
Haha best een goed idee, zal eens kijken hoe ze reageren als ze terugkomenRavenwood wrote:InQontrol09 wrote: +1
Mijn buren zijn ook op vakantie, zodra hun maar iets van me muziek meekrijgen bonken ze op de muren
muziek harder zetten en op de beat terug bonken!