Kan ik me goed in vinden, voor mijn gevoel verliest hij het al bij de eerste toon van de melodie en daarna trekken ze dit niet meer recht.Khadber wrote:Vind de melodie van het orginele Musical Impressions wel aardig omdat hij zo ontzettend logisch is. Bij deze proef ik voor mij gevoel veel meer willekeur en dat kan niet de bedoeling zijn.
Related topics
- View the latest post: Brennan Heart - Memento/Musical Impressions (Bioweapon Remix)/(Toneshifterz Remix)(MID022)
- View the latest post: Brennan Heart - Memento (Bioweapon Rmx) / Musical Impressions (Toneshifterz Rmx) (MY022)
- View the latest post: Nuracore - Brennan Heart - Musical Impressions
- View the latest post: 'Musical Impressions Top 5'
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Vazard & Delete zijn helden, het is alleen een hele andere soort van hardstyle dat ze makenSkedoedelefloeps wrote: Spoontech wou ik niet een label noemen met veel talenten eigenlijk![]()
Overigens snap ik niet waarom Bioweapon en Toneshifterz veel met elkaar gaan producen omdat er een lack is aan talenten in Australiƫ.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Helden in jouw opinie ja, smaken verschillen, maar kijk naar de eerste paar releases van Spoontech, dat klonk amateuristisch. Op technisch vlak vind ik ze erg zwak en daarom in mijn ogen geen talenten. Taking in consideration dat ze niet standaard hardstyle maken, ik heb het over sound gebruik etc.Lyst wrote:Vazard & Delete zijn helden, het is alleen een hele andere soort van hardstyle dat ze makenSkedoedelefloeps wrote: Spoontech wou ik niet een label noemen met veel talenten eigenlijk![]()
Overigens snap ik niet waarom Bioweapon en Toneshifterz veel met elkaar gaan producen omdat er een lack is aan talenten in Australiƫ.
Nu back OT
Nitrouz en Kodex komen toch ook uit Austrlalie?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nitrouz welJolle wrote:Nitrouz en Kodex komen toch ook uit Austrlalie?
Kodex komt uit Oostenrijk als ik me niet vergis
Kodex komt uit Vienna Austria, dus das OostenrijkJolle wrote:Nitrouz en Kodex komen toch ook uit Austrlalie?
Wow heb de melodie niet eens afgeluisterd. Rammen op die knoppen en zoek t maar uit ofzo? Waardeloze remix...