Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:33 
 
Hardtraxxer

Artiest: Brennan Heart

Track(s): F.I.F.O

Sample/video: epiiic♥ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker, maar die pitch had wel wat lager gemogen.. Sterke intro ook trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:57 
 
Hardtraxx Elite

had dit en de freaqshow anthem niet verwacht van brennan heart! erg lekker allebei :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart Twitter schreef:
“@TalalRVQ: BRENNAN FUCKING HEART. #NuffSaid @djbrennanheart !!!!! What's your track before bang the bass !!!!”// track name is: F.I.F.O. ;)


F.I.F.O (Fit In or Fuck Off) dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

lekkere plaatjes van koning brennan heart! Moet ook zeggen dat hij erg lekker mixte op Qlimax 12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict

koer schreef:
lekkere plaatjes van koning brennan heart! Moet ook zeggen dat hij erg lekker mixte op Qlimax 12.


ja man een echte koning...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:45 
 
Hardtraxxer

koer schreef:
lekkere plaatjes van koning brennan heart! Moet ook zeggen dat hij erg lekker mixte op Qlimax 12.


Hij mixte niet..
edit: hele dikke plaat trouwens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 11:24 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart´s Top 10 dec 2012:
01. Brennan Heart - F.I.F.O

Denk dat de plaat dan wel echt F.I.F.O. heet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:42 
 
Hardtraxx Elite

fijne plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

First In First Out? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Errg lekker! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
First In First Out? Haha

Vakkenvuller geweest zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fist in, fist out. precies waar hij van houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals :love:
Screeches :love:
Ritme naar de climax :love:
Melodie ^^
Te hoog gepichte kicks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:22 
 
Hardtraxx Addict

delange schreef:
fist in, fist out. precies waar hij van houdt

:/ :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1e BH plaat die me weer een beetje kan bekoren!!

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro klinkt heel gaaf op die pitchende kicks na. Melodie in de climax klinkt echt heeeerlijk, doet me beetje denken aan het stijltje van Wooloomooloo en Fearless. Maar waaaaarom van die tyfuskicks er onder??????? :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tonight remix intro + fuck this, fuck that system bitch ass niger vocals + brennan heart = bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat intro trucje is al te erg uitgemolken, maar daar wilt Brennan Heart nog even snel van mee profiteren. :/ Ondanks dit vind ik het wel erg dik klinken, lekker veel energie en een agressieve screech. De melodie vind ik ook erg sterk, maar de manier waarop de kicks pichen vind ik wel erg lelijk. Zonde. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vooral die tweede pitch en de vocals (die geen seconde ophouden) verpesten het weer volledig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En weer ben ik de enige zo te zien die de pitchkicks juist geniaal lekker vind :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Uitgemolken/onoriginele intro, kutkicks de gehele track door en de vocals is ook niet helemaal jeuj. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
En weer ben ik de enige zo te zien die de pitchkicks juist geniaal lekker vind :x

Yep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
En weer ben ik de enige zo te zien die de pitchkicks juist geniaal lekker vind :x

Nee hoor :cool:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks