Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Mijn god wat een verschríkkelijke vocals. :') De rest klinkt allemaal als een 13/12 Brennan Heart track. Totaal oninteressant dus.

Exact dit.

eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:47 
 
Hardtraxxer

niet heel speciaal of origineel maar voor de rest wel een prima plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:49 
 
Hardtraxxer

vind het wel een prima plaat alleen niet zo'n fan van die motherfucker !@#$%& vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de pitchkicks en de vocals na, wel een plaat die ik een voldoende zou geven. Helaas verpesten die pitchkicks en de vocals het totaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Saaie bedoeling weer, inspiratieloos in het kwadraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de mid intro nog wel leuk opzich tot de pitch ookweer daar gaan pitchen de laatste tellen. Kan dan echt geen 1 mainstream track meer zonder die vreselijke pitchkicks? De vocals vind ik beetje kinderachtig met al dat 'motherfucking' gedoe.... De pitchkicks in de Climax zijn lachwekkend, die houden geen seconde even op :P. Dit lijkt meer op een 'tekstyle achtige kick' met het boing boing gehalte. Benieuwd of het live wel goed klinkt... De melodie is nog wel leuk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom die vocals?
Waarom pitchen die kicks in de climax? Was ook prima geweest zonder pitchende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het opzich wel een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk ook weer die Code Black sounds.

EDIT: Zit nu trouwens te twijfelen welke sounds van Code Black afkomen.
Overigens geen verkeerd plaatje.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks