Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxx Newbie

Deze track lijkt mij een duidelijk statement BH is zich alvast aan het orienteren op een baantje als vakkenvuller voor als echt iedereen genoeg heeft van zijn tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:06 
 
Hardtraxx Elite

Arjan91 schreef:
Deze track lijkt mij een duidelijk statement BH is zich alvast aan het orienteren op een baantje als vakkenvuller voor als echt iedereen genoeg heeft van zijn tracks


Brennan heart heeft qua tracks een heel goed jaar achter de rug. Je had deze comment beter in 2011 kunnen plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Arjan91 schreef:
Deze track lijkt mij een duidelijk statement BH is zich alvast aan het orienteren op een baantje als vakkenvuller voor als echt iedereen genoeg heeft van zijn tracks


Brennan heart heeft qua tracks een heel goed jaar achter de rug. Je had deze comment beter in 2011 kunnen plaatsen.

Hier ben ik het eigenlijk wel gedeeltelijk mee eens: We Can Escape, What's it gonna be, Life That we dream of.
Aan de andere kant: Running Late, Lift Me Up, Never Break Me, Lose My Mind (niet slecht maar overplayed.)
Nieuwe tracks die eraan komen zijn wel slecht :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:10 
 

Nvm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Arjan91 schreef:
Deze track lijkt mij een duidelijk statement BH is zich alvast aan het orienteren op een baantje als vakkenvuller voor als echt iedereen genoeg heeft van zijn tracks

Brennan heart heeft qua tracks een ontiegelijk kutjaar achter de rug. Je kunt deze comment beter elk jaar plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk energieke plaat, met een prima mid intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Arjan91 schreef:
Deze track lijkt mij een duidelijk statement BH is zich alvast aan het orienteren op een baantje als vakkenvuller voor als echt iedereen genoeg heeft van zijn tracks

Brennan heart heeft qua tracks een ontiegelijk kutjaar achter de rug. Je kunt deze comment beter elk jaar plaatsen.

:lol: eigenlijk wel mee eens. en wout, never break me is echt een rukplaat, ook al hoort dat niet hier thuis.

deze man produceert echt troep tegenwoordig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede plaat ;) Verassend van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:27 
 
Hardtraxxer

Heerlijk :D Iets bekend van een release date?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thew schreef:
Heerlijk :D Iets bekend van een release date?



neen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Goede plaat ;) Verassend van hem.

dit. en het freaqshow anthem vind ik ook al niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Goede plaat ;) Verassend van hem.

Jup ook mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

Mid Intro klinkt toch ineens een stuk minder tijdens Freaqshow >.< Climax nog wel gaaf!

http://www.youtube.com/watch?v=ZJXP5a25WVY

@15:19
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

-dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Intro klinkt heel gaaf op die pitchende kicks na. Melodie in de climax klinkt echt heeeerlijk, doet me beetje denken aan het stijltje van Wooloomooloo en Fearless. Maar waaaaarom van die tyfuskicks er onder??????? :/ :/

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dat intro trucje is al te erg uitgemolken

Vreselijk inderdaad. Komt me echt de strot uit. Hoeveel van zulke intro's zijn er ondertussen al wel niet? :/

En die kicks zijn ook erg jammer.

Melodie en synth zijn wel vet op zich
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Maximum schreef:
Dat intro trucje is al te erg uitgemolken

Vreselijk inderdaad. Komt me echt de strot uit. Hoeveel van zulke intro's zijn er ondertussen al wel niet? :/

En die kicks zijn ook erg jammer.

Melodie en synth zijn wel vet op zich

Tonight (A2 Remix)
Let's Rock (Wildstylez Remix)
Atmozfears ft. Energyzed - Leap In The Dark

En vast nog wel een paar waar ik nu ff niet op kan komen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:38 
 

waar kan ik een mooi hq versie op youtube vinden? rip ik hem mooi en dan op de telefoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
wootum schreef:
Arjan91 schreef:
Deze track lijkt mij een duidelijk statement BH is zich alvast aan het orienteren op een baantje als vakkenvuller voor als echt iedereen genoeg heeft van zijn tracks

Brennan heart heeft qua tracks een ontiegelijk kutjaar achter de rug. Je kunt deze comment beter elk jaar plaatsen.

:lol: eigenlijk wel mee eens. en wout, never break me is echt een rukplaat, ook al hoort dat niet hier thuis.

deze man produceert echt troep tegenwoordig xd

Dat zeg ik toch ook? aan de andere kant, ofwel de rukplaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:56 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

Backstabber schreef:


Standaard hardstyle partyclip. Leuk nummer wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1000x beter dan never break me down :sick: Dit gaat nog wel alleen deze kicks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke mid intro, climax is ook wel redelijk te doen. Goed trackje wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat een verschríkkelijke vocals. :') De rest klinkt allemaal als een 13/12 Brennan Heart track. Totaal oninteressant dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Mijn god wat een verschríkkelijke vocals. :') De rest klinkt allemaal als een 13/12 Brennan Heart track. Totaal oninteressant dus.

Exact dit.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks