Leuk plaatje
. Echt zo'n typisch Bioweapon melo.
dijk van een plaat!
het plaatje klopt helemaal!
huh? :')Nando wrote:Wow, stoer man!Donkey controller wrote:in een kut heb ik meestal wel zinRoebén wrote:kunnen het beter "kutmelo power" noemen.![]()
[O_O] wrote:Wat een heerlijke melodie,ik snap niet wat anderen er niet aan vinden kloppen of wat ze er slecht aan vinden... Gelukkig zijn er ook mensen die het met me eens zijn
Nando wrote:[O_O] wrote:Wat een heerlijke melodie,ik snap niet wat anderen er niet aan vinden kloppen of wat ze er slecht aan vinden... Gelukkig zijn er ook mensen die het met me eens zijn
Één van m'n favo nummers van het moment.
mijn favo nummer van het jaar tot nu toeNando wrote:[O_O] wrote:Wat een heerlijke melodie,ik snap niet wat anderen er niet aan vinden kloppen of wat ze er slecht aan vinden... Gelukkig zijn er ook mensen die het met me eens zijn
Één van m'n favo nummers van het moment.
twilightforce wrote:Al wat meer bekend over een release? duurt lang!
Zal wel op een album sampler komen gok ik dan??Zenda wrote:Heerlijke plaat, maar idd:
Denk je dat dat album er nog komt, nu ze waarschijnlijk uit elkaar gaan?knotsjebilly wrote:Zal wel op een album sampler komen gok ik dan??Zenda wrote:Heerlijke plaat, maar idd: