wachtte hier al zo lang op 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Lekker nummertje! Ben wel eens benieuwd wat met de rest van de oude Bioweapon tracks gaat gebeuren, aangezien Sam nu onder Audiofreq doorgaat.
Ik krijg de melding dat dit een virus ismaarten1410 wrote:Tadaa: http://www23.zippyshare.com/v/85635945/file.htmlZenda wrote:Same here, krijg hem met Audacity alleen naar 128 MP3jambekkie wrote:Fantastisch! Die kan van mijn lijstje gestreept worden,
Iemand 320 MP3?
Even importeren - exporteren in iTunes is de truc
Virus: TR/Duqu.D.2
Date discovered: 02/11/2011
Type: Trojan
In the wild: Yes
Reported Infections: Low
Distribution Potential: Low
Damage Potential: High
File size: 240.128 Bytes
MD5 checksum: 9E4FBEBCC458C9C29D3D2BC8272B5B32
VDF version: 7.11.16.238 - Wednesday, November 2, 2011
IVDF version: 7.11.16.238 - Wednesday, November 2, 2011
General Method of propagation:
• No own spreading routine
Alias:
• Kaspersky: Trojan.Win32.Duqu.d
• Microsoft: Trojan:Win32/Duqu.F
Platforms / OS:
• Windows 2000
• Windows XP
• Windows 2003
• Windows Vista
• Windows Server 2008
• Windows 7
Side effects:
• Can be used to execute malicious code
• Can be used by rogue users or malware to lower security settings
Rootkit Technology Hides the following:
– Its own file
File details Programming language:
The malware program was written in MS Visual C++.
Hmm. Dan moet Maarten zijn computer schoonhouden OF jouw virusscanner is foutief. Ik kan er wel even bijzetten dat de link evt corrupt kan zijn.
Net met Nod32 even gescand, niks aan de hand.
Bijzonder want ik heb sinds vorige week een schone installatie en 0 meldingenKhadber wrote:Hmm. Dan moet Maarten zijn computer schoonhouden OF jouw virusscanner is foutief. Ik kan er wel even bijzetten dat de link evt corrupt kan zijn.
-edit- net even door 3 scanners gehaald, zonder problemen... Het kan ook bijna niet, dit is een directe render uit iTunes namelijk.
Ik bedoelde er ook echt niks mis mee hoor, al helemaal niet dat je bewust malware verspreidt haha. Maar ik wilde het toch ff melden zodat andere mensen het wel eerst zouden checken. Ik zal het volgende keer anders verwoordenmaarten1410 wrote:Bijzonder want ik heb sinds vorige week een schone installatie en 0 meldingenKhadber wrote:Hmm. Dan moet Maarten zijn computer schoonhouden OF jouw virusscanner is foutief. Ik kan er wel even bijzetten dat de link evt corrupt kan zijn.
-edit- net even door 3 scanners gehaald, zonder problemen... Het kan ook bijna niet, dit is een directe render uit iTunes namelijk.
Zo vatte ik het ook niet opmrazura wrote:Ik bedoelde er ook echt niks mis mee hoor, al helemaal niet dat je bewust malware verspreidt haha.
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
heerlijke track! 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Niks aan de hand hier hoor!maarten1410 wrote: MOD EDIT: kan corrupt zijn, klaarblijkelijk gaat er een virusscanner af op deze download.
Ik zie dat de mod de waarschuwing al heeft verwijderd maar misschien is het ook handig om de link weer terug in de openingspost te gooien 
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Eindelijk 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Hij is fijn! 
_theon_ wrote:Eindelijk! Nu nog de andere 12 platen
Heeft iemand deze voor me? Kan alleen dat AIFF bestand vinden.
Oh vreemd dan had ik net een andere pagina waar alleen een verlopen zippy en AIFF bestand stond.Thommy wrote:http://www.lololyrics.com/free-220
Lololyrics to the rescue.
Thanks!
-
A
best geinag dat hun beste nummer een free is