jammer van de kicks!
Wat is er mis meeRoells wrote:jammer van de kicks!
Wat is er mis meeRoells wrote:jammer van de kicks!
En net op dat moment gaan ze stoppen? Ze stopten toch had ik begrepen?knotsjebilly wrote:Blijftt in mijn ogen toch een lekker plaatje, Beat providers zijn gewoon bezig aan een stijgende lijn! En zo moet dat ook!
Waarschijnlijk is dat 'project' E-Force, de alias van 1 van de Beat ProvidersWZY wrote:Nope, volgens mij gaan ze gewoon verder. Las nog een tweet dat er stond dat er een belangerijk project in aantocht was, anthempje misschien
denk toch dat dat t niet is, dan zou je dat niet op de Beat Providers twitter zetten (Dat van t album kan) ook zijn ze de laatste 2 weken na die tweet van het belangerijke project actiever geworden op twitter, eerst zeidde ze helemaal niks, nu dagelijks.Daveytl wrote:Waarschijnlijk is dat 'project' E-Force, de alias van 1 van de Beat ProvidersWZY wrote:Nope, volgens mij gaan ze gewoon verder. Las nog een tweet dat er stond dat er een belangerijk project in aantocht was, anthempje misschien![]()
Of A² album
Emporium anthem (net zoals chain reaction red.)?? zou ik opzich wel kunnen waarderenWZY wrote:denk toch dat dat t niet is, dan zou je dat niet op de Beat Providers twitter zetten (Dat van t album kan) ook zijn ze de laatste 2 weken na die tweet van het belangerijke project actiever geworden op twitter, eerst zeidde ze helemaal niks, nu dagelijks.Daveytl wrote:Waarschijnlijk is dat 'project' E-Force, de alias van 1 van de Beat ProvidersWZY wrote:Nope, volgens mij gaan ze gewoon verder. Las nog een tweet dat er stond dat er een belangerijk project in aantocht was, anthempje misschien![]()
Of A² album
Die versie van Feestfabriek klonk zo geniaalGuido wrote:Die nieuwe versie uit de set van The Magic Show is zo lelijk vergeleken met de Feestfabriek versie.
Waarom nou?
Ik zag laatst een tweet voorbij komen dat deze track ooit eens word gereleased.Nylz! wrote:Weet iemand of deze track nog uit gaat komen?
Scantraxx unreleased volume 2! Zou opzich wel leuk zijnKepro wrote:Ik zag laatst een tweet voorbij komen dat deze track ooit eens word gereleased.Nylz! wrote:Weet iemand of deze track nog uit gaat komen?