Een van de weinige keren dat een BP track me aanspreekt, ben alleen nog niet verkocht...
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Oh balls, dat doe ik inderdaad. >_<KickinAzz wrote:Hij zal ze wel verwarren met Bass ModulatorsBerunda wrote:Hun release "Intensive Care" dateert al van meer dan een jaar terug op A2Meph0 wrote: Eh, ze zijn net door Scantraxx aangekondigd als nieuwe artiesten, dus ik mag hopen van niet.
In that case: shit, niet uit elkaar gaan, ik wil dit nummer eerst hebben!
ja vandaar al die opzetDaveytl wrote:Oh fucking nice dit! Wist nog niks van die hq preview![]()
Die tekst zit ook in Deepack- Phoenix, isn't ?
Correct me if im wrong
Luister deze nog elke avond voor ik ga slapen.
Die track blijft egt zoooo mooi
Die track blijft egt zoooo mooi
Ik luisterde net de Scantraxx Radioshow en daarin werd Firebird gedraaid... Maar een nieuwe versie, nieuwe kick en break incluis... Schande, want dit was een o zo mooi nummer
Eventuele remix of b-kant misschien??Berunda wrote:Ik luisterde net de Scantraxx Radioshow en daarin werd Firebird gedraaid... Maar een nieuwe versie, nieuwe kick en break incluis... Schande, want dit was een o zo mooi nummer
Zou me niet verbazen als het Deepack - Phoenix was 
Lekkere track, idd lang niks gehoord van beat providers
Inderdaad, die nieuwe kicks en volgens mij ook nieuw melodie/synth (is tenminste niet zoals het origineel) verpesten het hele kippenvel gevoel wat deze track me altijd gafBerunda wrote:Ik luisterde net de Scantraxx Radioshow en daarin werd Firebird gedraaid... Maar een nieuwe versie, nieuwe kick en break incluis... Schande, want dit was een o zo mooi nummer
Nee, het is dezelfde track, zelfde melodie en intro etc. Alleen ietsje aangepaste synth (niet spectaculair anders) en een andere kickknotsjebilly wrote: Eventuele remix of b-kant misschien??
Net ook even geluisterd naar die Scantraxx Radioshow, maar ik vraag me af of het het nummer is dat nu verneukt is, of dat het aan de kwaliteit van de podcast ligt, want die is abominabel.KickinAzz wrote:Inderdaad, die nieuwe kicks en volgens mij ook nieuw melodie/synth (is tenminste niet zoals het origineel) verpesten het hele kippenvel gevoel wat deze track me altijd gafBerunda wrote:Ik luisterde net de Scantraxx Radioshow en daarin werd Firebird gedraaid... Maar een nieuwe versie, nieuwe kick en break incluis... Schande, want dit was een o zo mooi nummer
Dat zou je denken ja, maar het verschil is toch wel echt groot
haha ik kaaaannn vllliieeegggeee xDstefaneke wrote:8:31, die gast op de achtergrond
-
S
Berunda wrote:Ik luisterde net de Scantraxx Radioshow en daarin werd Firebird gedraaid... Maar een nieuwe versie, nieuwe kick en break incluis... Schande, want dit was een o zo mooi nummer
Vind de nieuwe versie, buiten de kick, beter klinken
Lekker plaatje om te luisteren, maar ik ben bang dat hij mij live niet zo aan spreekt
.
Echt benieuwd wanneer deze gaat komen,
Denk op het A2 album maar dat duurt nog zo lang
Die kwam toch eind maart? Nouja heb hem ook het liefst zo snel mogelijkOxbow wrote:Echt benieuwd wanneer deze gaat komen,
-
A
Dit doet mij totaal niets 
Weer heerlijk van genoten zaterdag, voordat we naar Hardbass gingen, gingen we namelijk nog even de Feestfabriek-DVD kijken. Kippenvel 
Luister hem nu weer, wat een heerlijke sfeer, prachtige melodie, en die mid-intro is heerlijk
Hele track kippenvel
Hele track kippenvel
-
MHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Dat heb ik ook ja..Nikkel wrote:Klinkt mss stom, maar er zit veel minder vaart in als in de mindere Q