KickinAzz schreef:
Berunda schreef:
Ik luisterde net de Scantraxx Radioshow en daarin werd Firebird gedraaid... Maar een nieuwe versie, nieuwe kick en break incluis... Schande, want dit was een o zo mooi nummer
Inderdaad, die nieuwe kicks en volgens mij ook nieuw melodie/synth (is tenminste niet zoals het origineel) verpesten het hele kippenvel gevoel wat deze track me altijd gaf

Net ook even geluisterd naar die Scantraxx Radioshow, maar ik vraag me af of het het nummer is dat nu verneukt is, of dat het aan de kwaliteit van de podcast ligt, want die is abominabel.