Beetje overschat nummer. Hoor sowieso amper verschil tussen de 2 versies. Alleen de intro is iets anders volgens mij. Melo is wel mooi maar verder niks bijzonders. 6.5/10
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk met de Beat Providers is gebeurd. Ze hebben nog zoveel platen die nog niet gereleased zijn. Mag hopen dat er weer wat nieuwe ontwikkelingen komen binnen het BP kamp.
Daar zal niet zo veel geluid vandaan komen.Ramirez wrote:Ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk met de Beat Providers is gebeurd. Ze hebben nog zoveel platen die nog niet gereleased zijn. Mag hopen dat er weer wat nieuwe ontwikkelingen komen binnen het BP kamp.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Het 'lijkt' zo dat je hier meer van weet?delange wrote:Daar zal niet zo veel geluid vandaan komen.Ramirez wrote:Ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk met de Beat Providers is gebeurd. Ze hebben nog zoveel platen die nog niet gereleased zijn. Mag hopen dat er weer wat nieuwe ontwikkelingen komen binnen het BP kamp.
Het is toch algemeen bekend dat de Beat Providers gestopt zijn als duo? Lijkt me logisch dat er van hun kant dus niets meer komt, en wat er met al die unreleased zooi gebeurd? Ik denk dat die of niet meer komen, of ze worden free releases zoals deze.Ramirez wrote:Het 'lijkt' zo dat je hier meer van weet?delange wrote:Daar zal niet zo veel geluid vandaan komen.Ramirez wrote:Ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk met de Beat Providers is gebeurd. Ze hebben nog zoveel platen die nog niet gereleased zijn. Mag hopen dat er weer wat nieuwe ontwikkelingen komen binnen het BP kamp.
Er zal binnen drie jaar wel weer een scantraxx unreleased album komen met dat spul erop...
wat een heerlijke plaat is dit
maar idd weinig verschil tussen de 2..
maar idd weinig verschil tussen de 2..
Ligt het aan mij, of is deze best lastig in te mixen?
ik gebruik hem als introp-stylez wrote:Ligt het aan mij, of is deze best lastig in te mixen?
masterpiece! 'één voor in de boekjes'
De intro is 16 claps te lang, wel fail eigenlijk.p-stylez wrote:Ligt het aan mij, of is deze best lastig in te mixen?
Hahaha... problem solved. Nextdelange wrote:ik gebruik hem als introp-stylez wrote:Ligt het aan mij, of is deze best lastig in te mixen?
Zit inderdaad maar bar weinig verschil tussen de twee tracks. Zonde eigenlijk.
Bij die e-force edit klinkt de hele intro/outro toch compleet anders. Dat vind ik dan...TiMOTHYb wrote:Hahaha... problem solved. Nextdelange wrote:ik gebruik hem als introp-stylez wrote:Ligt het aan mij, of is deze best lastig in te mixen?
Zit inderdaad maar bar weinig verschil tussen de twee tracks. Zonde eigenlijk.
idd geluiden gaan een toonladden omhoog nuknotsjebilly wrote: Bij die e-force edit klinkt de hele intro/outro toch compleet anders. Dat vind ik dan...
Niet helemaal waar, Die ene gast gaat nog verder draaien onder de naam Beat Providers. Maar aangezien Edward het meeste produceerwerk op zich nam, zullen er weinig nieuwe bp platen komen. Maar 't bestaat nog wel.Ebbie wrote: Het is toch algemeen bekend dat de Beat Providers gestopt zijn als duo? Lijkt me logisch dat er van hun kant dus niets meer komt, en wat er met al die unreleased zooi gebeurd? Ik denk dat die of niet meer komen, of ze worden free releases zoals deze.
Maximize wrote:De mix intro van de originele klopt niet. Zijn 80 beats, of 16 te weinig of 16 te veel...
Edit: Dit geldt voor beide versies
Dit is niet de 1e keer bij Eforce.Josh-T wrote:De intro is 16 claps te lang, wel fail eigenlijk.p-stylez wrote:Ligt het aan mij, of is deze best lastig in te mixen?
Was in de outro van 5th Element net zo.
Is vreemd dus goed opletten met mixen
melo vind ik erg fijn naar een paar keer luisteren 
Ik heb dit nummer destijds gedownload geloof ik, maar ik kan 'm nergens op m'n pc terugvinden.
Zou iemand 'm misschien kunnen uppen ergens? (de WeTransfer link is verlopen nl)
Zou iemand 'm misschien kunnen uppen ergens? (de WeTransfer link is verlopen nl)
Rawbin wrote:Zippy voor de liefhebbers
Firebird 2011: http://www11.zippyshare.com/v/97078393/file.html
Firebird (E-Force Fire edit): http://www37.zippyshare.com/v/26959985/file.html
Trouwens zooooooooooooooooooo ontzettend dik dit
Orgineel : De sounds in de intro spreken mij aan, de climax is wel fijn. Maar heeft niet een drive om op los te gaan. Melodie is wel fijn
.
Live Edit : Zelfde als bij het orgineel, maar ik vind de live-edit net iets vetter.
Live Edit : Zelfde als bij het orgineel, maar ik vind de live-edit net iets vetter.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Super nummer! En free ook nog