Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: B-Frontliner (Official Hard Bass Team Green OST)

Track(s): Space Warrior

Sample/video:


Bron:
hardstyle-releases/b-frontliner-other-planets-roughstate-t79085.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo die kicks op 23:20 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bam, een filmpje van anderhalf uur. Misschien even zetten wat de highlights zijn? Ik ga geen ander half uur filmpje kijken om te wachten op de stukjes waar je wat hoort van een nummer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Bam, een filmpje van anderhalf uur. Misschien even zetten wat de highlights zijn? Ik ga geen ander half uur filmpje kijken om te wachten op de stukjes waar je wat hoort van een nummer xd

Be my guest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Bam, een filmpje van anderhalf uur. Misschien even zetten wat de highlights zijn? Ik ga geen ander half uur filmpje kijken om te wachten op de stukjes waar je wat hoort van een nummer xd


Random ergens klikken helpt ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit soort filmpjes heb ik liever dan die filmpjes op Facebook van een halve minuut waar je alleen wat lompe kicks hoort. Hier hoor je echt al een flink deel van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik ga geen ander half uur filmpje kijken om te wachten op de stukjes waar je wat hoort van een nummer xd

Dit. Ookal heb ik de livestream gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
zo die kicks op 23:20 :love:

is dit een grap? je hoort alleen de ruis van de bass die veels te hard is voor de microfoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 01:08 
 

Qlown schreef:
Paultheone schreef:
Ik ga geen ander half uur filmpje kijken om te wachten op de stukjes waar je wat hoort van een nummer xd

Dit. Ookal heb ik de livestream gezien.

Dus.. Dan heb je dat feitelijk wel gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 01:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nu had ik de livestream wat gevolgd samen met wat anderen in de shout. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik achteraf geen filmpje van anderhalf uur ga bekijken om een idee van de track te hebben. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=87 ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

B-Frontliner - Space Warrior (zie filmpje hierboven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 12:53 
 
Hardtraxx Elite

klinkt heel saai tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt lekker zover je het kan horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt matig voor zover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 14:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/14577313/file.html[/zippy]
@45.54
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Gaaf, ben benieuwd wat we op Hard Bass kunnen verwachten van deze 2 mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:37 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het een bazenplaat! Vette sounds en vette melodie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

Vind b-front altijd prachtig maar heb niet zo veel met deze eerlijk gezegd.
Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Even een losse sample toegevoegd uit de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet! 1 van de betere nummers van dit jaar. Melodie is duisters maar toch ook euforisch. Frontliner + raw artiest = goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die synth icm met de melodie en kicks :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt zo ongelooflijk goed, wat een lead :worship: Gruwelijk veel kippenvel vanaf de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit soort nummers verwacht ik wel van deze heren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het deuntje/melodietje doet me denke aan een kindernummer. (kinderen voor kinderen of zoiets)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks