Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:57 
 

Jezus wat een dikke track :oh: :surrender:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:35 
 
Hardtraxxer

Minste plaat van B-Front tot nu toe dit jaar :/ Hele irritante melodie in de opbouw en die kicks klinken niet zo best op het eerste gehoor, vooral als ze pitchen
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opzich best een vette plaat, ik wacht wel een HQ af, maar vinden andere mensen ook niet dat die screech uit de intro bijna identiek lijkt op de outro van Titan - My Angel?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Dit doet me tot nu toe echt hélemaal niks, de sfeer komt totaal niet door en daardoor klinkt het nogal random allemaal
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front die een mindere plaat maakt? Onmogelijk. Volledig de schuld van Frontliner :mad:

Dit is echt een heel matig nummer.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks klinken inderdaad niet lekker, vooral door 't pitchen.

Melodie begint verder lekker, maar het verloop vind ik maar niets. Ik hoop dat ze hier nog even flink aan sleutelen, want deze track heeft wel potentie.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 18:46 
 

Pakt me nog niet echt. HQ afwachten maar.
Wat heeft Frontliner tegenwoordig toch met de ruimte en strerren etc :huh:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gezien zijn laatste producties heb ik best wel het idee dat hij in een andere dimensie leeft ja.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk dom gelul trouwens van de MC >.<
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Gezien zijn laatste producties heb ik best wel het idee dat hij in een andere dimensie leeft ja.

Ik vind t wel een lekker spacend plaatje
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat een gruwelijk dom gelul trouwens van de MC >.<


ruffian he what's new? Jezus wat irritant.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I can hear you!
I can hear you!
I can't hear you!
Bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie doet me een beetje denken aan i saw it :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm nee, dit valt me behoorlijk tegen.. Ze krijgen mij hier niet mee aan het spacen.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Hmm nee, dit valt me behoorlijk tegen.. Ze krijgen mij hier niet mee aan het spacen.


Dan moet je er wat pillen erin trappen wil je gaan spacen.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Vind er niets aan.. echt saai en eentonig
Bericht Geplaatst op 12 dec 2014 18:54 
 
Hardtraxxer

doet me denken aan pinocchio
Bericht Geplaatst op 12 dec 2014 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
I can hear you!
I can hear you!
I can't hear you!


xd xd xd
Bericht Geplaatst op 14 dec 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje :)
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@65:40

Wat een meesterwerk :love:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geweldige plaat :loving:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette track! :D Ben alleen niet zo'n fan van de pitchkicks, maar gelukkig gaan ze niet zo hoog dat het storend is.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:49 
 

is de melodie die bij 0.00 begint van een track? zo ja welke?

ik vidn de track wel grappig maar niet echt heel speciaal
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
is de melodie die bij 0.00 begint van een track? zo ja welke?

Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:15 
 

yowan schreef:
jeffrey2107 schreef:
is de melodie die bij 0.00 begint van een track? zo ja welke?



lol ik verwachte iets ouds
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks