Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
lol ik verwachte iets ouds

die hergebruikte sounds van frontliner klinken ook oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Mid en tweede climax :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Mid en tweede climax :worship: :worship:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit dus de OST van Team Green.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet héél enthousiast. Klinkt allemaal wel lekker, maar niet weggeblazen door de melodie ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft wel wat. Kan natuurlijk niet tippen aan Magic. Maar toch prima plaatje. Melodie vind ik wel lekker. Keer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Bruut. Met voorsprong het beste Hard Bass anthem van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima sfeertje (In tegenstelling tot de andere ost's), goede kicks, leuk melodietje, geslaagd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben niet héél enthousiast. Klinkt allemaal wel lekker, maar niet weggeblazen door de melodie ofzo.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De melodie / synth in de climax heeft wel wat weg van Auditory Nerve. Ik vind het overigens pas echt boeiend worden vanaf de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk overigens ook dat ze met produceren rekening hebben gehouden dat ze al de liveact van het 2e team zijn. Mensen moeten dus echt geen tweede Magic verwachten.

Vind het wel mooi dat ze zo overduidelijk beide stijlen terug kunnen laten komen. Knap gemaakt wel! Maar nogmaals, ben geen groot fan van de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een vette track, doet me een beetje aan Auditory Nerve denken. :) Klinkt misschien ietwat simplistisch, maar vind hem wel pakkend. Toch wel mijn favoriete OST van de 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook de beste Hard Bass OST van dit jaar. Hopelijk hebben ze nog meer nieuw spul voor ons in petto, aangezien ze best een aantal keer in de studio hebben gezeten het afgelopen half jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:55 
 
Hardtraxxer

Deze track is in de eerste instantie niet eens per se gemaakt voor hardbass toch? Jammer, had liever een compleet nieuwe track gehad van B-frontliner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is geen 1 track. Hoogstens die van Bass Modulators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Jammer, had liever een compleet nieuwe track gehad van B-frontliner..


Dit is ook gewoon een compleet nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

2de climax klinkt erg lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:30 
 
Hardtraxxer

Deze track hadden ze al gemaakt in september ofzo voor zon frontliner feest in amsterdam. Komt bij mij in ieder geval een beetje over van oh wij moeten een OST maken, dan kiezen we maar even een al bestaande track haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@janlul

Frequencerz schreef:
Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Dit is dus gewoon de werkwijze die b2s hanteert, niet de artiesten. ;)
Ik vind het ook wel erg goedkoop overkomen op deze wijze, vond dat met de 4 Hard Driver anthems wel een erg creatieve manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat. Vooral de tweede climax is erg geil. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


ripje van die site. Nog steeds wat LQ maar beter als eerst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:07 
 

Weer eens een keer wat anders, het is wel even wennen maar klinkt naar een paar keer luisteren best leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
@janlul

Frequencerz schreef:
Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Dit is dus gewoon de werkwijze die b2s hanteert, niet de artiesten. ;)
Ik vind het ook wel erg goedkoop overkomen op deze wijze, vond dat met de 4 Hard Driver anthems wel een erg creatieve manier.


Oo oke, jaa precies dat met harddriver was veel beter bedacht. Maar toch die andere 3 OST's zijn pas net af terwijl deze al lang bestond voor mijn idee. Mja ik zal wel een zeikerd zijn haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks