@janlul
Frequencerz schreef:
Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...
Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)
Dit is dus gewoon de werkwijze die b2s hanteert, niet de artiesten.
Ik vind het ook wel erg goedkoop overkomen op deze wijze, vond dat met de 4 Hard Driver anthems wel een erg creatieve manier.