Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: B-Front

Track(s): Witch

Sample/video:

@4.54

Bron: Harderstate/Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeeh deze is lekker :drool:. Vetter dan Blackness vind ik. Toch wat ik er nu van kan opmaken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:28 
 
Hardtraxx Addict

Kickroll op 1:28, wat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt bij mij op het eerste gehoor een stuk vetter dan Blackness.
Maar zo te horen vliegen de kicks soms wel de lucht in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, hier ben ik ook benieuwd naar! Toch jammer dat ik B-Front hebt gekipt op Decibel :(

Kicksrolls zijn idd erg leuk! Hopelijk gaat de kick niet TE Hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom kan ik mij deze niet herinneren? :huh:
Wat een knaller zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 21:49 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t45723.html

Dit topic mag dus gewoon dicht neem ik naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Neen, want het zijn 2 verschillende tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Om welk nummer gaat het in dit topic dan. Het tweede? Nogal verwarrend als er nergens tijdstippen van een video worden aangegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste track in de video die Snitch postte is dezelfde als in de OP. Het andere topic (jouw link) is een andere track. :)

OT: jeeeezus dit vind ik al stukken beter dan Blackness, wat een plaat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 20:25 
 
Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:


Heerlijk hoe ze losgaan op 1:55 haha, met name Bob :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha wat een conditie moet die man hebben, eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang dat de kicks zeer gaan tegenvallen. De rest eromheen klinkt weer dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ben bang dat de kicks zeer gaan tegenvallen.

Hoe bedoel je precies? Dat ze pitchen? In dat geval ben ik het niet met je eens. Ik vind dat namelijk een verfrissing ten opzichte van de huidige hype. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Eerste track in de video die Snitch postte is dezelfde als in de OP. Het andere topic (jouw link) is een andere track. :)


Ik snap 'm.

En welk nummer is eigenlijk @ 1:19?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Warface & Frequencerz - Menace
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 18:48 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
dit vind ik al stukken beter dan Blackness, wat een plaat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Warface & Frequencerz - Menace


O ja natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk neemt B-Front Unleashed een keer over met al die nieuwe tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hopelijk neemt B-Front Unleashed een keer over met al die nieuwe tracks

Hopelijk maakt hij gewoon een album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:06 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk! Wel hetzelfde trucje als altijd, maar dit kan ik blijven horen.

Zit in de nieuwe Unleashed van Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Niet, da's die andere TBA die hier ergens staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:06 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Niet, da's die andere TBA die hier ergens staat.

Ah excuus. Dacht dat er maar een TBA was.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks