Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 20:56 
 
Hardtraxx Elite

Moet zeggen dat ik de meeste kicks in de soloplaten van B-Front niet optimaal vind. Verder klinkt het natuurlijk allemaal weer helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kickrolls zijn zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, knalde lekker op Knock Out
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie = I Am Legion? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 02:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Melodie = I Am Legion? :huh:

Ja was verder niet zo bedoeld, heb hier iets over gelezen. Ze hebben toevallig op hetzelfde moment een plaat gemaakt met dezelfde melodie, heel apart. Maargoed dikke melodie dus je hoort mij niet klagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Vincent_ schreef:
Melodie = I Am Legion? :huh:

Ja was verder niet zo bedoeld, heb hier iets over gelezen. Ze hebben toevallig op hetzelfde moment een plaat gemaakt met dezelfde melodie, heel apart. Maargoed dikke melodie dus je hoort mij niet klagen ^^


klopt idd, ze hadden het besproken en besloten om allebei toch maar gewoon te releasen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks