Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boeiende raw, wtf man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 20:20 
 

Laud schreef:
Boeiende raw, wtf man. :lol:


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Boeiende raw, wtf man. :lol:

Wat is er mis met die opmerking, is toch duidelijk wat hij bedoelt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze beter dan Blackness :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:08 
 

Laud schreef:
Boeiende raw, wtf man. :lol:


Gewoon een feit hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben best een B-Front fan, maar dit is echt heel erg saai.
Break is lekker en atmosferisch maar die climax echt inspiratieloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Ben best een B-Front fan, maar dit is echt heel erg saai.
Break is lekker en atmosferisch maar die climax echt inspiratieloos

De break vind je lekker maar de climax inspiratieloos? De climax is hetzelfde als de break maar dan met een kick er in :lol:

Of zeg je maar gewoon lukraak wat?

Ik vind m trouwens weer erg nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk met de gefluister in die intro :love: break met super sfeer en tweede climax is nog beter :woot: kortom weer een pareltje van b-front :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Laud schreef:
Boeiende raw, wtf man. :lol:


Gewoon een mening hoor ;)


Je mag er van vinden wat je wilt hoor, maar of iets boeiend is of niet blijft toch echt een mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 17:31 
 
Hardtraxxer

b-front mag nu wel eens met wat vernieuwends komen..
OT: klinkt zeker niet verkeerd, maar ik begin het nu wel een beetje saai te vinden.. het verrast me niet meer wat hij maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje!! Blijf zijn stijltje elke keer weer heerlijk vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is misschien weer een beetje hetzelfde trucje, maar wat hou ik hiervan!!
Heerlijk sfeertje weet hij weer neer te zetten, mede dankzij de fluistervocal.
Vervolgens een vrij simpel, maar oh zo pakkend melodietje.
Tweede climax ook erg vet, met ook nog een paar dikke kickrolls.
Al met al gewoon echt weer een enorm vette plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:33 
 

hardstylegeneration schreef:
Klinkt zeker niet verkeerd, maar ik begin het nu wel een beetje saai te vinden.. het verrast me niet meer wat hij maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:00 
 
Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
hardstylegeneration schreef:
Klinkt zeker niet verkeerd, maar ik begin het nu wel een beetje saai te vinden.. het verrast me niet meer wat hij maakt.

Dat heeft het nooit echt gedaan voor mij (op een enkele plaat na), maar de koek is nu écht op. Echt niet boeiend meer voor mij, hoewel ik B-Front nog wel interessanter vind dan de meeste andere 'raw'. Zegt wel genoeg over hoe leuk hardstyle nog is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



vanaf 4:54
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgezien dat het weer hetzelfde trucje is, hoor ik ook een hoop hergebruikte sounds die nu een beetje uitgemolken worden heb ik het gevoel. Nee dat is het niet meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie heeft wel een lekker 2009 gevoel, maar geef mij die platen met Frontliner maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dit ook niet boeiend, slappe sounds. Sounds van Undiscovered stukke beter om voorbeeld te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:33 
 

ik vind hem steeds saaier worden, deze word hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Oneens met het bovenstaande, dit is gruwelijk! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke track, alleen niet zn beste werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die tweede climax :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:17 
 
Hardtraxxer

Echt waar, laat ze nou maar eens opschieten met die nieuwe label van ze, duurt egt eeuwen met al die nieuwe platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
ik vind hem steeds saaier worden, deze word hem niet

Dit, begint heel saai te worden nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Echt waar, laat ze nou maar eens opschieten met die nieuwe label van ze, duurt egt eeuwen met al die nieuwe platen.

Nah idd
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks