Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dit ging zo verschrikkelijk hard. Heeerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:10 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat een plaat :woot: , maar hoor er niet echt iets van Digital Punk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren live gehoord, erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paaaaaaaaaaaaaaauww,
maar.. kneiters wat een plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Tering wat een plaat :woot: , maar hoor er niet echt iets van Digital Punk in.


precies hetzelfde verhaal als bij de collab van Digital Punk & Ran-D - Survivors.
hoor daar ook bijna alleen maar Ran-D sounds maargoed :p
wat een plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
W0uT3R schreef:
T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...


In welke andere track zit deze screech :) ?


't is meer figuurlijk bedoeld, wordt gewoon moe van altijd dezelfde sfeer in de tracks van B-front, en om van de eentonigheid van DP nog maar niet te spreken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Dit ging zo verschrikkelijk hard. Heeerlijk :worship:


idd! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Cruelty schreef:
W0uT3R schreef:
T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...


In welke andere track zit deze screech :) ?


't is meer figuurlijk bedoeld, wordt gewoon moe van altijd dezelfde sfeer in de tracks van B-front, en om van de eentonigheid van DP nog maar niet te spreken..


Lol dan kan je beter stoppen met hardstyle luisteren,want je slaat echt de plank mis dan,elke artiest houd een bepaalde sfeer in ze tracks,om zich zelf herkenbaar te maken.lijkt me nogal logies eerlijk gezegt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind ik ook heel logies.
En hoor hier inderdaad geen DP in terug. Die screech is uniek maar de track is toch helemaal het b-front stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Tering wat een plaat :woot: , maar hoor er niet echt iets van Digital Punk in.


Inderdaad...

Valt me ook op hoeveel collabs en remixes Digital Punk maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:02 
 

B-Front vs Digital Punk - Spectral :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front vs Digital Punk - Spectral
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
B-Front vs Digital Punk - Spectral


Kut weer te laat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

kaalface schreef:
Vind ik ook heel logies.
En hoor hier inderdaad geen DP in terug. Die screech is uniek maar de track is toch helemaal het b-front stijltje.


Inderdaad echt logies ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Goodness gracious mother of mid-intros :cry: Te ziek dit, hopen deze te horen op Fantasy Island.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor!

En of de screeches nou als een kip, pauw of wat dan ook klinken.. Als ik dit hoor op een feest ga ik uit me plaat heur! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mods, U Y No change de topictitel?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mods, U Y No change de topictitel?

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loool :lol:

Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Afbeelding


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze zit in de volgende tillt radioshow :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks