W0uT3R schreef:
Cruelty schreef:
W0uT3R schreef:
T klinkt voor mij, weer, als een standaard B-front schreech'je. Nee niet benieuwd naar HQ...
In welke andere track zit deze screech

?
't is meer figuurlijk bedoeld, wordt gewoon moe van altijd dezelfde sfeer in de tracks van B-front, en om van de eentonigheid van DP nog maar niet te spreken..
Lol dan kan je beter stoppen met hardstyle luisteren,want je slaat echt de plank mis dan,elke artiest houd een bepaalde sfeer in ze tracks,om zich zelf herkenbaar te maken.lijkt me nogal logies eerlijk gezegt !