Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt alvast goed ben benieuwd naar meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik kan hier nu niet meer naar luisteren zonder een kip voor me te zien. Stomme Lyst. :(

Je bent niet de enige haha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die pauw kan me niet zo veel bommen, maar wat klinkt dit bruut. toch hekel ik nog steeds het gebruik van pitchkicks, al is dit denk ik een 'probleem' die niet meer te ontwijken valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite

WOWWWW echt vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut Lyst met je kip opmerking. xd Klinkt wel weer bruut, B-Front en Digital Punk blijft een goede combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hohohohoh :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:58 
 
Hardtraxx Addict

Doet me best veel denken aan Virus.. Maar dat is enkel positief :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Porno! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:36 
 
Hardtraxxer

Haha weer een geweldige track van B-front en ook van Digital Punk, die word toch zeer ondergewaardeerd in de hele Scène, zou eigenlijk meer waardering moeten krijgen voor zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:52 
 
Hardtraxx Newbie

:woot:
Benieuwd of dit hun beste collab (For the girls) gaat overtreffen. Maakt en hele goede kans in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klinkt wel aardig voor wat ik er uit op kan maken, screech klinkt wel een beetje als een gestreste kip xd

Hahaha exact dit (dacht dat ik de enige was), net als de screech van Bitch xd Ik hoop in elk geval dat er een beetje een vette kick onder zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klinkt wel aardig voor wat ik er uit op kan maken, screech klinkt wel een beetje als een gestreste kip xd


Kut, had 'm niet moeten lezen :P

En nu maar hopen dat deze in full minder als een chicken klinkt, tot nu toe in ieder geval erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me nu nog weinig, wat mij erg verbaasd aangezien ik eigenlijk alle producties van B-Front geweldig vind.
Hopelijk doet de officiële preview het wat beter voor mij, en misschien moet ik hem wel live horen om goed te kunnen oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Addict

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DIT.....


KLINKT.....


EPISCH!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DAAAAIIIIMMMMMNNN :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeel dik nummer maarrr... die screech komt wel erg overeen met The DizZorder Feat. R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankzij lyst is het nu precies of ik heel de tijd me haan hoor kraaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite

Omg, wat vreselijk xd Volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest gelijk hieraan denken :P
@0:14
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit hier echt met een hele dikke glimlach op m'n gezicht. Vanwege de kip reacties xd en omdat het echt fuckin dik klinkt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:51 
 
Artiest

Anonymous schreef:
kipsaté schreef:
Beetje hetzelfde altijd :yawn: :yawn:


kipsaté ook, maar blijft lekker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:35 
 

Hij gaat dus Slachthuis v.d. Palen heten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:26 
 
Hardtraxx Elite

vannacht live gehoord, ging kneiterhard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:32 
 
Hardtraxxer

Kippenvel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks