Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

oooohohohoh my god. Fantasy Island please :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel alweer een goede collab tussen van B-Front & Digital Punk, dat duo heeft me nog niet eerder teleurgesteld; Elements, Awake, For The Girls en Panic Attack :worship: Stuk voor stuk heerlijke plaatjes :) hopen dat deze uiteindelijk dik gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
oooohohohoh my god. Fantasy Island please :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heavy stuff! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die vocals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Asylum schreef:


Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
kipsaté schreef:
Beetje hetzelfde altijd :yawn: :yawn:


kipsaté ook, maar blijft lekker


hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg bruut dit, maar verder nog niet veel zinnigs over te zeggen.

Collabs tussen hem en DP zijn altijd wel heilig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt weer lekker, wacht wel even op een betere sample.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Is maar LQ, maar toch lijkt deze echt gestoord zo te horen, hopelijk wordt deze binenkort is live gedraaid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

Mother of God, zelfs op LQ gaat die hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

Echt, WTF deze klapt er ziek hard in :)!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

ookal live gehoord deed me eerlijk gezegd ook niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Symbolism schreef:
Mother of God, zelfs op LQ gaat die hard


Vaak lijken tracks in LQ heel hard te gaan en vallen ze in HQ tegen >.< Dat heb ik vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:30 
 

emmerick schreef:
Symbolism schreef:
Mother of God, zelfs op LQ gaat die hard


Vaak lijken tracks in LQ heel hard te gaan en vallen ze in HQ tegen >.< Dat heb ik vaak.

x2, altijd al gehad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik kan hier nu niet meer naar luisteren zonder een kip voor me te zien. Stomme Lyst. :(

Hahaha ik ook niet meer. Toen ik dit zonder Lyst z'n comment las vond ik het best wel ruige shit, nu ga helemaal stuk hier als ik die screech hoor xd

Maar goed geef mij maar meer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb me voor jullie ingehouden en wat meer gefilmd, inclusief G1LL in beeld. Kippengeluid of niet, het blijven heerlijke screeches in de intro. ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax vind ik minder dan de mid-intro, jammer, want de mid-intro is dan weer heel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax vind ik veel weg hebben van Virus. Jammer, want had na zo'n dikke intro toch wel wat meer verwacht. Verder is het gewoon een toffe plaat, even HQ afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 01:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oh man, wat klinkt dit nu al weer gruwelijk dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live gehoord! Wat een pla :loving: at
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aaahhh, mainlead! :worship:
Wat een gevoel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:14 
 
Hardtraxxer

Kippenvel gister ! :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks