Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Denk maandag hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Denk maandag hq


Mag het hopen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal inderdaad wel in The Magic Show worden gedraaid ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom.


Waar staat dan, dat er in een duistere track geen pitchkicks horen te zitten? volgens mij is dit nog steeds geen regel, laat de producers lekker HUN track maken zoals zij dit willen,, jij bent gewoon aan het haten om het haten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijke track dit <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
PierrePruuk schreef:
Denk maandag hq


Mag het hopen :loving:


Dat verwacht ik wel. Gaat live ook als een malle dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

hopelijk magich show vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yri schreef:
Lyst schreef:
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom.


Waar staat dan, dat er in een duistere track geen pitchkicks horen te zitten? volgens mij is dit nog steeds geen regel, laat de producers lekker HUN track maken zoals zij dit willen,, jij bent gewoon aan het haten om het haten..


Hij zegt gewoon wat hij er van vind. Vind dat hij gelijk heeft ook :P . Zo zonde van die pitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
yri schreef:
Lyst schreef:
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom.


Waar staat dan, dat er in een duistere track geen pitchkicks horen te zitten? volgens mij is dit nog steeds geen regel, laat de producers lekker HUN track maken zoals zij dit willen,, jij bent gewoon aan het haten om het haten..


Hij zegt gewoon wat hij er van vind. Vind dat hij gelijk heeft ook :P . Zo zonde van die pitch


altijd dat gezeur over pitchkicks, het is gewoon een trend (net zoals het een/anderhalf jaar geleden trend was om headhunterz af te kraken) en een groot deel doet gewoon weer leuk mee. Tuurlijk, er zijn tracks waar het gewoon te hoog/te vaak pitcht, maar bij deze track? Ik zou deze wel eens zonder pitchkick willen horen, denk dat die versie nog wel eens een tegenvaller zou zijn voor de mensen die pitchkicks 'haten'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
yri schreef:
Lyst schreef:
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom.


Waar staat dan, dat er in een duistere track geen pitchkicks horen te zitten? volgens mij is dit nog steeds geen regel, laat de producers lekker HUN track maken zoals zij dit willen,, jij bent gewoon aan het haten om het haten..


Hij zegt gewoon wat hij er van vind. Vind dat hij gelijk heeft ook :P . Zo zonde van die pitch



Pff, nou in Sans ging ie zaterdag anders snoeihard _0_ En het werd er door de pitchkick niet minder op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harder is beter!!112
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
harder is beter!!112


Tja, dit is gewoon iets wat ik vind :P . Hoe harder hoe beter.. Dat is al een hele tijd zo hoor xd Dacht dat de meeste mensen op dit forum dat wel wisten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geldt voor mij vooral op feesten, thuis luister ik ook graag harde muziek maar kan ook prima Noisecontrollers en Zatox waarderen. Voor dit nummer wacht ik nog even met oordelen tot er een HQ is want het klinkt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sfeer, melodie en vocals.. Echt geniaal. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een on-ge-lo-fe-lijk dik nummer is dit zeg :loving: :worship: Gruwelijk!! Het enige minpuntje zijn de pitckicks, waren niet echt nodig volgens mij. Maar de rest, gruwelijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

GRUWELIJK :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te gruwelijk nummer, echt :drool: . De duistere sfeer is hier op en top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer in deze track is heerlijk!! alleen zo jammer van die pitch kicks in de climax.. ik erger me meestal niet zo heel erg aan pitch kicks maar bij dit nummer vind ik het gewoon jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typische B-Front sound, maar toch weer een andere plaat dan de rest van z'n spul. Kan hier zeker van genieten, stoor me ook amper aan de pitchkicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks in 't algemeen vallen dik tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor 'm nu voort eerst in HWS, ik snap echt niet dat iedereen klaagt over pitchkicks :D Die storen hier echt totaal niet en geven een goed gevoel mee in de track, in de 2e climax gaat het zelfs maar om de 3 eindkicks.
Voor de rest echt een leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

niks speciaals.... alsof ik zo iets al 25 keer heb gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:05 
 
Hardtraxxer



=)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind die pitch niet erg. Pluspunt eigenlijk :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks