Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:37 
 
Hardtraxxer

Stoor me niet echt aan de kicks. Gewoon een lekkere plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat hoor :) . Voor de mid vind ik erg vet! En ja de pitch kicks, denk dat er wel genoeg over gezegd is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:17 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom. Dat is gewoon pitchkicks gebruiken, om het pitchkicks gebruiken. Voor de rest vind ik het een beetje een ongeinspireerd nummer van B-Front, het klinkt te willekeurig, daar waar B-Front normaal gesproken alles tot in de puntjes voor elkaar heeft.


Als een toon omhoog gaat dan kan een andere toon toch nog prima omlaag gaan. Alsof je verplicht bent een pitchkick naar beneden te laten gaan als de melodie naar beneden gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 11:24 
 
Hardtraxxer

Ontzettend lekkere plaat! Vooral hoe die 2e mid er in komt! Weer een plaat met wat meer emotie, en stoor me totaal niet aan die pitchkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom. Dat is gewoon pitchkicks gebruiken, om het pitchkicks gebruiken. Voor de rest vind ik het een beetje een ongeinspireerd nummer van B-Front, het klinkt te willekeurig, daar waar B-Front normaal gesproken alles tot in de puntjes voor elkaar heeft.


Als een toon omhoog gaat dan kan een andere toon toch nog prima omlaag gaan. Alsof je verplicht bent een pitchkick naar beneden te laten gaan als de melodie naar beneden gaat.

Men beweert altijd dat de kicks moeten pitchen voor de harmonie, als ze niet pitchen klinkt het niet. Dus als het niet nodig is, laat het dan; ik blijf het een verschrikkelijk geluid vinden hoge bas. Hoort in het rijtje thuis bij krassen op een schoolbord of wrijven over een ballon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Phase 2 schreef:
Als een toon omhoog gaat dan kan een andere toon toch nog prima omlaag gaan. Alsof je verplicht bent een pitchkick naar beneden te laten gaan als de melodie naar beneden gaat.

Men beweert altijd dat de kicks moeten pitchen voor de harmonie, als ze niet pitchen klinkt het niet. Dus als het niet nodig is, laat het dan; ik blijf het een verschrikkelijk geluid vinden hoge bas. Hoort in het rijtje thuis bij krassen op een schoolbord of wrijven over een ballon.


Hij wil zeggen dat je een kick op meerdere manieren harmonieus kunt pitchen. Als de melodie omhoog gaat kan de kick ook omlaag bijv., of andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 14:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Precies, als ie omlaag kan, waarom doe je m dan omhoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 15:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 16:07 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Precies, als ie omlaag kan, waarom doe je m dan omhoog :P


omdat omhoog ook kan, wat is dat nou voor rare reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 16:08 
 
Hardtraxx Addict

vet vet vet vet vet vet vet vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
Lyst schreef:
Precies, als ie omlaag kan, waarom doe je m dan omhoog :P


omdat omhoog ook kan, wat is dat nou voor rare reden.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Precies, als ie omlaag kan, waarom doe je m dan omhoog :P


Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen dat het harmonisch beter klinkt bij deze melodie die omlaag gaat om de kick omhoog te doen (of de kick zou zo laag misschien niet meer klinken oid). Gaat erom dat de kick en melodie niet altijd dezelfde richting op moeten gaan voor harmonie. Maar goed, jij snapt het volgens mij ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het klinkt trouwens sowieso zooo veel vetter als een kick naar beneden pitcht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Vind de pitchkicks er wel bij passen voor zover ik erover kan oordelen.


x2

snap niet wat daar nou mis mee is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat sommige mensen hier kansloze reacties posten dat het een "solo B-front productie" zou zijn. Als het solo zou zijn dan zou B-front zeker niet zijn naam laten besmeuren door er iemand anders bij te vermelden he flippo's. OT: heerlijke plaat. Nogmaals: die HD ligt me wel! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word beetje gek van die auteursrechtenclaims enzo... zend de fucking platen dan gewoon niet uit op radio's/op feestjes op whatever...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:58 
 
Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:
Word beetje gek van die auteursrechtenclaims enzo... zend de fucking platen dan gewoon niet uit op radio's/op feestjes op whatever...


ja fusion heeft vrij harde censuur, een paar van die upload kanalen zijn ook weer gesloten en anderen hebben waarschuwingen gehad beetje zielig we leven in 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:13 
 

emmerick schreef:
Oxygene schreef:
Word beetje gek van die auteursrechtenclaims enzo... zend de fucking platen dan gewoon niet uit op radio's/op feestjes op whatever...


ja fusion heeft vrij harde censuur, een paar van die upload kanalen zijn ook weer gesloten en anderen hebben waarschuwingen gehad beetje zielig we leven in 2012.

Haha, die FinestRoughstylez is voor de zoveelste keer gebant. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Lyst schreef:
Precies, als ie omlaag kan, waarom doe je m dan omhoog :P


omdat omhoog ook kan, wat is dat nou voor rare reden.


zucht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:25 
 

Snelle reactie G1LL. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:42 
 
Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Word beetje gek van die auteursrechtenclaims enzo... zend de fucking platen dan gewoon niet uit op radio's/op feestjes op whatever...

Ja fucking irritand inderdaad pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:43 
 
Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
emmerick schreef:
Oxygene schreef:
Word beetje gek van die auteursrechtenclaims enzo... zend de fucking platen dan gewoon niet uit op radio's/op feestjes op whatever...


ja fusion heeft vrij harde censuur, een paar van die upload kanalen zijn ook weer gesloten en anderen hebben waarschuwingen gehad beetje zielig we leven in 2012.

Haha, die FinestRoughstylez is voor de zoveelste keer gebant. xd

Ik snap niet, waarom sluiten de dan direct een heel account of bannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:21 
 
Hardtraxxer

Aangezien de video weg is, hier is een nieuwe.. kwaliteit wel wat minder haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Ik snap niet, waarom sluiten de dan direct een heel account of bannen?


youtube hanteert een 3 strikes beleid, oftewel 3 waarschuwingen en je kanaal gaat dicht. Dus 3X auteursrechtenclaim en je kanaal gaat dicht. Ik vind het vrij zielig van fusion (ook van de andere labels) want het is alleen maar gratis reclame, meestal zijn het ook gewoon versies uit podcasts die erop staan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Wauw, deze begin ik steeds fantastischer te vinden :loving:
Die vocals, die sfeer, eigenlijk gewoon alles!


Ik ben het helemaal met je eens!
Ik begin de track ook nu ook echt vet te vinden!
Stoor me daarbij ook niet echt aan de pitchkicks waar iedereen zo over struikelt zo te zien :D
Nu wachten op een HQ :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks