Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:16 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: B-Front & Hard Driver

Track(s): State Of Perfection

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro heeft The Rebelz invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Driver? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier is echt totaal geen bron voor volgens mij... Is volgens mij gewoon een b-front solo. Over de plaat zelf, wat een meesterwerk. Heerlijke melodie die mij kippevel bezorgt... Zitten vette kicks onder... live knalde ze ook hard. En die intro is echt heeeeeel vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:43 
 
Hardtraxxer

nee klopt.. is idd hun collab ;) Hard Driver zal wel binnenkort iets officieel over zeggen denk ik dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rayn schreef:
nee klopt.. is idd hun collab ;) Hard Driver zal wel binnenkort iets officieel over zeggen denk ik dan :)

Verklaar je nader... ,want die Undefeated remix heeft hij bevestigd op twitter, maar hierover of over een collab met B-Front nog niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad een collab van Hard Driver en B-front, wat valt er te verklaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gewoon benieuwd waar hij die info vandaan had, maar als jij het ook zegt zal het wel zo zijn. :P
Vind de track in de livestream trouwens erg vet klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom. Dat is gewoon pitchkicks gebruiken, om het pitchkicks gebruiken. Voor de rest vind ik het een beetje een ongeinspireerd nummer van B-Front, het klinkt te willekeurig, daar waar B-Front normaal gesproken alles tot in de puntjes voor elkaar heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:42 
 

Wat een beest van een plaat is dit zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale plaat! :woot: Enige minpunt voor mij zijn de (pitch)kicks.. Verder echt heel vet. Heerlijke intro met die duistere geluiden, vette anti en de 2 climaxen die daarna komen hebben ook beide een super vette melodie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:26 
 
Artiest

Vind de pitchkicks er wel bij passen voor zover ik erover kan oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midintro is wel cool door die lange halen :). Voelt ook heel typisch als B-Front. Ook grappig dat de track weer langer lijkt te worden in vergelijking met vorige, dat vind ik erg positief!

Vind de pitch in de kicks hier ook wel bij passen eigenlijk. Had niet gehoeven, maar is niet storend, dus prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer van de pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Pitchkicks horen hier niet echt in thuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Pitchkicks horen hier niet echt in thuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat B-Front nu ook al meedoet aan die zielige 'wie maakt de hoogste pitchkicks' hype.

Geef voorlopig Hard Driver wel even de schuld. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Woow, wat een lekkere lompe intro!! De rest klinkt ook echt super, behalve die pitchende kicks. Dat hoeft voor mij echt niet en past ook totaal niet bij de rest van het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de verandering weer eens een track die wordt verneukt omdat de producer denkt dat de kick boven alles uit hoort te torenen qua hoogte. Dit klinkt toch gewoon echt niet mooi meer of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live was het al een hele dikke track en toen waren me de pitchkicks me totaal niet opgevallen. Nu vind ik sommige wel echt te hoog voor zo'n track, jammer. Toch vind ik het een hele dikke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track, lekkere intro gek pff. En de pitchkicks vind ik hier prima bij passen, geeft lekker veel agressie mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:54 
 
Hardtraxx Addict

B-Front schreef:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)


Vind het overigens een prima track hoor! Had nou niet echt van die hoge verwachtingen van Hard Driver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij dus zo reageert op kritiek, die in mijn opzicht niet eens zo terecht is, aangezien de kick in vergelijking helemaal niet zo hoog gaat als mensen hier suggereren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de pitchkick ook niet verkeerd klinken in deze track. En B-Front wordt hier altijd al zo opgehemeld, een keer kritiek houdt hem misschien juist wel scherp. Denk niet dat kritiek verkeerd is in ieder geval.

Hij hoeft zich er natuurlijk ook niks van aan te trekken ^^
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks