T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Artiest: B-Front & Hard Driver

Track(s): State Of Perfection

Sample/video:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Mid-intro heeft The Rebelz invloeden.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Bron?
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Hard Driver? :/
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Hier is echt totaal geen bron voor volgens mij... Is volgens mij gewoon een b-front solo. Over de plaat zelf, wat een meesterwerk. Heerlijke melodie die mij kippevel bezorgt... Zitten vette kicks onder... live knalde ze ook hard. En die intro is echt heeeeeel vet! :bomb:
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
nee klopt.. is idd hun collab ;) Hard Driver zal wel binnenkort iets officieel over zeggen denk ik dan :)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Rayn wrote:nee klopt.. is idd hun collab ;) Hard Driver zal wel binnenkort iets officieel over zeggen denk ik dan :)
Verklaar je nader... ,want die Undefeated remix heeft hij bevestigd op twitter, maar hierover of over een collab met B-Front nog niks.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Dit is inderdaad een collab van Hard Driver en B-front, wat valt er te verklaren :P
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Was gewoon benieuwd waar hij die info vandaan had, maar als jij het ook zegt zal het wel zo zijn. :P
Vind de track in de livestream trouwens erg vet klinken!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
.. Krijgen we in dit soort tracks ook al pitchkicks.. Ten eerste past het niet bij het duistere van de track en ten tweede gaat de kick omhoog als de melodie omlaag gaat en andersom. Dat is gewoon pitchkicks gebruiken, om het pitchkicks gebruiken. Voor de rest vind ik het een beetje een ongeinspireerd nummer van B-Front, het klinkt te willekeurig, daar waar B-Front normaal gesproken alles tot in de puntjes voor elkaar heeft.
J
Wat een beest van een plaat is dit zeg. :love:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Geniale plaat! :woot: Enige minpunt voor mij zijn de (pitch)kicks.. Verder echt heel vet. Heerlijke intro met die duistere geluiden, vette anti en de 2 climaxen die daarna komen hebben ook beide een super vette melodie. :)
Last edited by Nando on 13 Feb 2012 11:43, edited 1 time in total.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vind de pitchkicks er wel bij passen voor zover ik erover kan oordelen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Midintro is wel cool door die lange halen :). Voelt ook heel typisch als B-Front. Ook grappig dat de track weer langer lijkt te worden in vergelijking met vorige, dat vind ik erg positief!

Vind de pitch in de kicks hier ook wel bij passen eigenlijk. Had niet gehoeven, maar is niet storend, dus prima.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Heel jammer van de pitchkicks.
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Pitchkicks horen hier niet echt in thuis!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
sanderovic wrote:Pitchkicks horen hier niet echt in thuis!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Jammer dat B-Front nu ook al meedoet aan die zielige 'wie maakt de hoogste pitchkicks' hype.

Geef voorlopig Hard Driver wel even de schuld. :cool:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Woow, wat een lekkere lompe intro!! De rest klinkt ook echt super, behalve die pitchende kicks. Dat hoeft voor mij echt niet en past ook totaal niet bij de rest van het nummer.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Voor de verandering weer eens een track die wordt verneukt omdat de producer denkt dat de kick boven alles uit hoort te torenen qua hoogte. Dit klinkt toch gewoon echt niet mooi meer of wel?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Live was het al een hele dikke track en toen waren me de pitchkicks me totaal niet opgevallen. Nu vind ik sommige wel echt te hoog voor zo'n track, jammer. Toch vind ik het een hele dikke track :loving:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Heerlijke track, lekkere intro gek pff. En de pitchkicks vind ik hier prima bij passen, geeft lekker veel agressie mee :thumbup:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
B-Front wrote:Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)
Vind het overigens een prima track hoor! Had nou niet echt van die hoge verwachtingen van Hard Driver.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
B-Front wrote:Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij dus zo reageert op kritiek, die in mijn opzicht niet eens zo terecht is, aangezien de kick in vergelijking helemaal niet zo hoog gaat als mensen hier suggereren.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind de pitchkick ook niet verkeerd klinken in deze track. En B-Front wordt hier altijd al zo opgehemeld, een keer kritiek houdt hem misschien juist wel scherp. Denk niet dat kritiek verkeerd is in ieder geval.

Hij hoeft zich er natuurlijk ook niks van aan te trekken ^^