Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: B-Front & Adaro

Track(s): Worth Fighting For (Qapital 2013 Anthem))

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:55 
 
Hardtraxx Elite

DIK :$
Pitchkicks zijn wel kut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer gruwelijk!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:01 
 
Hardtraxxer

Jammer van die pitchkick, maar voor de rest toch wel een dikke plaat op het eerste gehoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:20 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:33 
 
Hardtraxxer

Vind hier persoonlijk helemaal niks aan. En gatver wat een lelijke pitchkick :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:39 
 
Hardtraxxer

hwma wel lekker raw anthempje, vind de invloeden van b-front wel lekker voor het gehoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In deze korte sample doet het mij echt totaal niets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

Heb 'm aangezet en toen ik hem afgeluisterd had, had ik geen flauw idee meer waar ik net naar had zitten luisteren, zo oninteressant vond ik het blijkbaar.... Beetje jammer, want ik had meer verwacht van deze twee heren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 02:05 
 
Hardtraxxer

Klinkt erg vet zo op het eerste gehoor, maar die pitchkicks zijn echt heel jammer. =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
die pitchkicks zijn echt heel jammer. =/

Uberhout schreef:
Beetje jammer, want ik had meer verwacht van deze twee heren :(

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit wel een lekker B-front sfeertje in maar die pitch kick verneukt het inderdaad ook voor mij helemaal. Desondanks wel respect. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt gaaf,die velle screech als melodie :woot:
maar die pitchkicks vind ik er absoluut niet bij passen en vind het ook erg jammer dat deze plaat zulke kicks bevat
.

curious naar uiteindelijke HQ versie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:03 
 
Hardtraxx Elite

Toffe plaat wel, pitchkicks zag ik niet aankomen maar vind ik verder niet heel vervelend klinken. Zeer benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De opbouw vind ik eigenlijk wel heel erg dik met die bliepjes en die ingehouden Mysterias-achtige synth. Zodra de kick er inkomt vind het eigenlijk niet zo spectaculair meer, en dat ligt niet alleen aan de kick, maar ook aan wat er om heen zit. Maar goed, alsnog natuurlijk wel extreem benieuwd naar een hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict

mwa beetje 50/50 denk ik hierover, doet me niet heel veel op eerste gehoor ;)
verwachtingspatroon bij deze 2 heren is wel heel hoog ook haha. Wacht tocch op HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet mij niet zoveel, die pitch ligt mij ook niet lekker in het gehoor. De gehele plaat maar 's afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit doet me dus echt werkelijk waar helemaal niets. Zeer teleurstellende productie van 2 bazenartiesten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moest lachen om deze reactie op Youtube

:D

Citaat:
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS! :(
Vette track!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette track :)
pitchkicks zijn altijd wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die screech gaat er lekker in.. pitchkicks stoor ik me niet echt aan.. waiting for hq :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Doet mij niet zoveel, die pitch ligt mij ook niet lekker in het gehoor. De gehele plaat maar 's afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde van de pitchkick. Meestal klaag ik daar niet zo over maar hier is het wel storend. De rest klinkt wel goed tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:56 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Zonde van de pitchkick. Meestal klaag ik daar niet zo over maar hier is het wel storend. De rest klinkt wel goed tot nu toe!

Ik vind ze hierin dan juist weer niet storend. Dit stukje wat we te horen krijgen
klinkt al goed, en inderdaad benieuwd naar het volledige resultaat.
Goeie combi zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets teveel pitch helaas... verdere sounds zijn wel heel tof tot dusver.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks