Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een bult energie! Hoor meer B-Front invloeden dan Adaro. Maar klinkt wel dik!
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:00 
 
Hardtraxx Newbie

He bah, die pitchkick klinkt echt slap op mijn onboard laptop speakers.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:26 
 

Kutplaat. En hij doet me denken aan een andere plaat van een van de twee heren samen met frequencerz ofzo..
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die sounds klinken in dit kleine stukje nu al weer heerlijk. Maar zo ontiegelijk jammer weer van die pitchkicks....
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Die screeches doen het hem weer! :worship: Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt! :love: :love:
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Zonde van de pitchkick. Meestal klaag ik daar niet zo over maar hier is het wel storend. De rest klinkt wel goed tot nu toe!


Dit.
Sounds klinken heel dik.
Had wel graag wat meer van Adaro willen horen, maar dit is een korte preview natuurlijk. ^^
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:23 
 
Hardtraxxer

weet niet of t komt omdat ik eerst de reactie las en erop ging letten maar pitchkick past er inderdaad totaal niet bij, misschien was omlaag nog wel iets geweest maar omhoog had hij zeker niet gehoeven

voor de rest wel een lekkere track voor zover ik hier kan horen
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:55 
 
Hardtraxxer

lijkt meer op een b-front solo maar vind hem wel echt dik klinken, preview vind ik te kort om er nog meer over te kunnen zeggen
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 03:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik moest lachen om deze reactie op Youtube

:D

Citaat:
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS! :(
Vette track!!


prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Het mooiste is dat er pas 30 seconden van het nummer bekend is gemaakt, nu al iedereen over de pitchkicks loopt te zeiken :p Misschien dat die andere 2 minuten dat kleine gedeelte wel helemaal overschaduwen :)
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het mooiste is dat er pas 30 seconden van het nummer bekend is gemaakt, nu al iedereen over de pitchkicks loopt te zeiken :p Misschien dat die andere 2 minuten dat kleine gedeelte wel helemaal overschaduwen :)


dit lijkt me gewoon de 1e climax van het nummer.. neem aan dat er in de 2e climax dan ook gewoon pitchkicks in zitten.. Overigens zijn de reacties op de plaat redelijk positief op de pitchkick na , dus gelijk zeggen dat iedereen zit te zeiken vind ik beetje overdreven.. Bekijk het eens positief.

OT : Klinkt wel lekker maar jammer van die pitchkick.. Te hoog en past er niet bij
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt al erg vet, vind de pitchkick juist niet zo heel erg deze keer :P
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt een zeer zieke mid in deze plaat. Hoop dat ze voor het feest toch nog even een HQ preview uploaden.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxxer

Kan hier nog weinig uit opmaken.. hoop idd dat ze nog een HQ plaatsen binnekort
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondeju wat een zieke mid. Voor de rest ook hele dikke plaat :drool:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo die mid intro klinkt lekker zeg en wat een heerlijke drive
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:54 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Die screeches doen het hem weer! :worship: Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt! :love: :love:


Ja dit dus! Maargoed het is hier ook niet stoer om pitchkicks mooi te vinden hé :P

OT: Wat zal deze het live ontzettend goed doen! :drool:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Qlown schreef:
Die screeches doen het hem weer! :worship: Pitchkicks storen me totaal niet, geven ook een bak drive mee imo.
Benieuwd naar de rest, interesse: meer dan gewekt! :love: :love:


Ja dit dus! Maargoed het is hier ook niet stoer om pitchkicks mooi te vinden hé :P

.. of het is gewoon smaak.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aii wat ik kan horen klinkt erg dik!
Heerlijke mid intro en screeches klinken ook erg lekker!
Hopelijk snel hq! ^^
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 22:50 
 
Hardtraxx Elite

je voelt/hoort gewoon die heerlijke B-Front sfeer al :drool:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 09:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
iMark schreef:
Ik moest lachen om deze reactie op Youtube

:D

Citaat:
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS! :(
Vette track!!


prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.


Weet je hoeveel kicks pitchen? :P Ook in rauwe tracks. Fucking vet kan dat juist zijn!
Vind hem hier niet zo mooi, maar ook niet storend. Ben benieuwd naar de volledige track, klinkt alsof het best wel een originele plaat gaat worden.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet :list:
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker. xd
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
raw feest

:lol:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet :list:
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker. xd


Hij heeft het niet alleen over hoog pitchende kicks, die overigens soms ook heerlijk kunnen zijn.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks