Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Lyst schreef:
Hoge pitchkicks zijn nooit fucking vet :list:
En zoveel komen ze nou ook weer niet voor in de raw hardstyle, alleen in die zogenaamde raw hardstyle met mainstream kicks, zoals Adaro vaak heeft. Ga zo'n kick waar de nadruk op de punch ligt maar zo hoog pitchen, dat klinkt nog afschuwelijker. xd


Hij heeft het niet alleen over hoog pitchende kicks, die overigens soms ook heerlijk kunnen zijn.

Mee eens. Over smaak valt niet te twisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict

The R3bels - Shade :whistle:... Maar goed, inderdaad een kwestie van smaak.
Ben wel erg benieuwd naar hoe dit in goede kwaliteit klinkt zeg! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:13 
 

teupie schreef:
iMark schreef:
Ik moest lachen om deze reactie op Youtube

:D

Citaat:
LoopMeister 2 uur geleden
Op hardtraxx liggen ze weer te zeiken over de pitchkicks.... sommige zouden eens een pitchkick onder hun hol moeten krijgen en gewoon los gaan. ZEIKERS! :(
Vette track!!


prima, hij heeft ergens wel een puntje, maar op een raw feest ga je geen pitchkick willen horen lijkt mij.


Haaaaha wat zeg jij nou? :p
Kan maar een label opnoemen die weinig van pitchkicks gebruik maakt, en die maken zelfs an en toe gebruik van pitchkicks. Theracords welteverstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spoontech, Nutty Trance, Sys-X artiesten hebben amper pitchkicks in hun tracks en ook bij Tillt is het hooguit heel subtiel. En dan heb je natuurlijk nog een aantal losse artiesten die ze amper gebruiken zoals Titan etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sys-X artiesten hebben amper pitchkicks

Machine album zat er vol mee:

Enjoy
Mosquito
Fire & Ice
Place of Terror Remix
Audiobot Remix
Baptism of Fire Remix
No time to Waste

Uit mijn hoofd die, maar kunnen er zo nog 1 of 2 bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Nummer heet :
B-Front & Adaro - Worth Fighting For (Qapital 2013 Anthem)

https://www.astralmusic.com/detail/AC18 ... o-Bymcd039 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Haaaaha wat zeg jij nou? :p
Kan maar een label opnoemen die weinig van pitchkicks gebruik maakt, en die maken zelfs an en toe gebruik van pitchkicks. Theracords welteverstaan.


sjonge jonge....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Jro_ schreef:
Haaaaha wat zeg jij nou? :p
Kan maar een label opnoemen die weinig van pitchkicks gebruik maakt, en die maken zelfs an en toe gebruik van pitchkicks. Theracords welteverstaan.


sjonge jonge....

Wat is hier mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 15:20 
 

Twee van mijn favoriete artiesten maar de track valt me tot nu toe een beetje tegen.. Misschien dat dat nog verandert, hoop ik wel in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
teupie schreef:
Jro_ schreef:
Haaaaha wat zeg jij nou? :p
Kan maar een label opnoemen die weinig van pitchkicks gebruik maakt, en die maken zelfs an en toe gebruik van pitchkicks. Theracords welteverstaan.


sjonge jonge....

Wat is hier mis mee?


Vind het ook n btje rare uitbundige reactie hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het best wel klopt van wat hij zegt.
Theracords is niet de enige, maar bijna iedereen gebruikt tegenwoordig pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ok, als je mijn reactie leest hiervoor zie je dat ik het daar ook soort van mee eens ben. Iig dat je pitchkicks wel degelijk zult horen op een rauw feest. Maar hij doet hier alsof teupie echt het meest belachelijke op aarde zegt. "haaaahaha"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 23:44 
 
Hardtraxxer

Releasedate: 25-03

http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Klik.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks