Last edited by Fusionmania on 17 Jan 2012 21:29, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Max Enforcer & Waverider - Dilemma (Waverider Defqon Edit)
- View the latest post: Waverider & Audiofreq - TMU (GLD006)
- View the latest post: Audiofreq & Waverider - TBA
- View the latest post: Bioweapon - Turn It Up (Audiofreq Remix)
- View the latest post: Bioweapon - Turn it Up (Audiofreq Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Lekkere track, eerst hoor je zo'n Waverider achtige melodie, en dan ineens een Audiofreq melodie die erover klapt
Last edited by Festuca on 14 Jan 2012 01:15, edited 1 time in total.
mwoah, niet slecht.. Pitchkicks.. 
Nee, deze pakt me totaal niet. En wat een verschrikkelijke pitchkicks in de climax weer zeg 
-
J
Lekker trackje, stoor me niet aan de pitchkicks.
Lekkere plaat, maar die pitchkicks maken 'm inderdaad een stuk minder vet dan hij had kunnen zijn.
Jammer van de kicks jaInno wrote:Lekkere plaat, maar die pitchkicks maken 'm inderdaad een stuk minder vet dan hij had kunnen zijn.
Maar het blijft een vette plaat!
Precies wat ik van deze collab verwachtte, iets waar ik nooit met plezier naar zal kunnen luisteren! 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
synth/melodie lijkt overigens beetje op pillars of creation van nc.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
nee gewoon nietemmerick wrote:synth/melodie lijkt overigens beetje op pillars of creation van nc.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
huhu, inderdaad gewoon niet.Wildstylerz wrote:nee gewoon nietemmerick wrote:synth/melodie lijkt overigens beetje op pillars of creation van nc.
-
T
Uniforce wrote:huhu, inderdaad gewoon niet.Wildstylerz wrote:nee gewoon nietemmerick wrote:synth/melodie lijkt overigens beetje op pillars of creation van nc.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Vind er niks aan, maar hij had inderdaad heel wat beter kunnen zijn met andere kicks.Inno wrote:Lekkere plaat, maar die pitchkicks maken 'm inderdaad een stuk minder vet dan hij had kunnen zijn.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Lekker nummertje, maar die kicks 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ONDERWERP: PITCHKICKS.
ze zijn er.
ze blijven.
en ze zijn vet.
ajuus.
ze zijn er.
ze blijven.
en ze zijn vet.
ajuus.
Nee maar zeg nou zelf, dan klinkt de hele melodie toch vals ofwatFaalhaas wrote:ze hoeven er niet te zijn
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
er is een verschil tussen pitchen (skippybal) en pitchenFestuca wrote:Nee maar zeg nou zelf, dan klinkt de hele melodie toch vals ofwatFaalhaas wrote:ze hoeven er niet te zijn
oef deze kicks pitchen me een partij lelijk zeg 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Skip-I-ball plug in wordt alleen gebruikt door Frontliner. kom maar eens met een voorbeeld van niet skippybal pitchende kicks. Ben best benieuwd.WZY wrote:er is een verschil tussen pitchen (skippybal) en pitchenFestuca wrote:Nee maar zeg nou zelf, dan klinkt de hele melodie toch vals ofwatFaalhaas wrote:ze hoeven er niet te zijn
Ik vind het een geweldige track
. Hele vette melodie en de kicks pitchen echt wel vet vind ik, in tegenstelling tot 90% van de mensen hier
.
Je kan niet zomaar iedere pitch onder een melodie raggen, als je een melodie maakt bepaal je de pitch alWZY wrote:er is een verschil tussen pitchen (skippybal) en pitchenFestuca wrote:Nee maar zeg nou zelf, dan klinkt de hele melodie toch vals ofwatFaalhaas wrote:ze hoeven er niet te zijn
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Niet elke track heeft een pitch die met de melodie meegaat, Maarja iedereen zo zijn smaak 
Ooit hardtrance gehoord?Festuca wrote:Nee maar zeg nou zelf, dan klinkt de hele melodie toch vals ofwatFaalhaas wrote:ze hoeven er niet te zijn
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Nee indd, zou net zeggen..WZY wrote:Niet elke track heeft een pitch die met de melodie meegaat, Maarja iedereen zo zijn smaak