Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Bioweapon

Track(s): Turn it Up (Audiofreq Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier was ik echt heel gematigd over. Als je zo'n stevige intro in je track wil hebben, kom dan aub niet met zo'n slappe climax aanzetten (weer die verschrikkelijke pitchkicks). Nummer bestaat echt uit twee totaal verschillende delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love it
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat heeft die kerel een ontzettende track-diarree, besteed toch eens aandacht aan een track... Volgens zijn Twitter heeft hij deze in 18 uur gemaakt en was dat "een nieuw record". Nou, niet echt een record om trots op te zijn gezien het resultaat. Het origineel is een erg leuke plaat, maar dit voegt weinig toe. De kick is een slappe, pitchende hardcore-kick (ik hoor Radical Redemption er ook in) die niet bij de uplifting melodie als deze past.

Van al zijn platen is de kick gewoon waardeloos. Elke track heeft een andere kick, maar het zijn allemaal flutkickjes of ze pitchen zo erg dat het niet om aan te horen is. Hij zit bij Scantraxx, dus ik hoop dat ze net zo streng zijn qua kicks als bij Wasted Penguinz. Van mij mogen ze alle tracks terugsturen, zodat hij eens tijd besteedt aan een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

serieus waar is de punch in de kick? ik hoor hem niet iig :/

Ik zeg dit niet vaak omdat het nergens op slaat maar: deze gast kan beter stoppen... of iig een pauze nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind hem fijn hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Case Dj schreef:
serieus waar is de punch in de kick? ik hoor hem niet iig :/

Ik zeg dit niet vaak omdat het nergens op slaat maar: deze gast kan beter stoppen... of iig een pauze nemen.


haha dat maak je ook echt op uit deze kwaliteit :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks