Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Climax is op zich wel goed, maar ik had na deze intro wel op iets meer speciaals gehoopt dan een standaard screech + reverse bass climax; een beetje hoog Summer of Hardstyle gehalte. Desalniettemin een van de beste tracks van dit jaar tot nu toe!


Precies wat ik dacht, na de climax valt het zelfs een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Wel lekker hoor.
Die screech is ook niks mis mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iedere keer wanneer ik deze track hoor denk ik de hele tijd dat ik een oud nummer aan het luisteren ben.
Dus ik zeg missie geslaagd, heerlijke track. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dit soort nummers zou normaal gesproken mijn aandacht niet trekken, vandaar dat ik hem ook 2x heb geluisterd.
Maar na zon heerlijk build up had die screech wel iets meer body mogen hebben, voor de rest vind ik het knap dat Audiofreq van die stuiterbal kicks zo opeens over kan stappen op zon heerlijk ouderwetse Reversed Bass

Petje af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doingdoingdoing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou niet snel naar previews van Audiofreq luisteren, maar deze viel mij erg positief op in TMS. Heerlijke drive en een heerlijke reverse :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwa... alle oude sounds op elkaar geplakt, niet bijster creatief...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet. :) Eindelijk weer eens iets totaal anders als kermismelodietjes, gayvocals en pitchkicks die als ze hoog genoeg gaan planeten uit hun baan schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een hele vette plaat, audiofreq verrast me hier positief mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedacht me dit in eens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermoed dat Geck-O deze volgende week op Project N50 gaat draaien :P . Ik ben ook positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Denk dat ik dit toch wel 1 van de vettere tracks vind van 2012 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, is er al iets van een datum ofzo? Volg scantraxx helemaal niet meer dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Inderdaad, is er al iets van een datum ofzo? Volg scantraxx helemaal niet meer dus :P


Is nog geen datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan echt niet wachten tot deze uitkomt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:41 
 
Hardtraxxer

The_Gospel schreef:
Ik kan echt niet wachten tot deze uitkomt :worship:


Dan wacht je toch niet :P
Mjah, over de eerste preview was ik heel positief, maar full hq viel toch iets tegen.
Al met al wel een leuk plaatje, maar geen bom ofzo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Inderdaad, is er al iets van een datum ofzo? Volg scantraxx helemaal niet meer dus :P

Audiofreq is met een album bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de beste tracks dit jaar! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Heerlijke track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supervette plaat nog steeds.
Dat album wordt leuker dan ik had verwacht denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Officiele preview toegevoegd aan begin post, gave track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq heeft zich in 2012 prima ontwikkeld! Van meest gehate artiest op hardtraxx zien nu zelfs de meest kritische leden uit naar het album! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks