Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:52 
 
Hardtraxx Elite

Niemand wou mij al die tijd geloven dat het een baas is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Niemand wou mij al die tijd geloven dat het een baas is :cry:


Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Hij zal nu gewoon weer overgaan op zijn normale, zaaddodende stijl waarvan hij zelf zegt dat hij het interessant en dansbaar vindt. Die enkele uitschieters zoals nu maken hem echter wel nog het volgen waard, zeker als je hem mag geloven dat na een succesvolle tryout op Qontinent hij meer in deze stijl maakt. Wat betreft contact met fanbase en verbale communicatie is hij wel echt heel sterk. Ik, en velen anderen, krijgen altijd een tweetje terug, en hij is vaak niet te beroerd om het verhaal achter een track of optreden te geven. Uiteraard gebeurt dit wel vaker bij tracks die goed worden ontvangen dan degenen die door vrijwel niemand gecomplimenteerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:25 
 

Dus, iedereen kei hard op The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heel lekker zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:48 
 
Hardtraxxer

Lekker lekker :) Maar waar zijn z'n pitchkicks :P
Echt grappig dat die man zo verschillende tracks kan produceren. Maar wat mij betreft kan die dit prima blijven maken hoor, niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
emmerick schreef:
Niemand wou mij al die tijd geloven dat het een baas is :cry:


Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Hij zal nu gewoon weer overgaan op zijn normale, zaaddodende stijl waarvan hij zelf zegt dat hij het interessant en dansbaar vindt. Die enkele uitschieters zoals nu maken hem echter wel nog het volgen waard, zeker als je hem mag geloven dat na een succesvolle tryout op Qontinent hij meer in deze stijl maakt. Wat betreft contact met fanbase en verbale communicatie is hij wel echt heel sterk. Ik, en velen anderen, krijgen altijd een tweetje terug, en hij is vaak niet te beroerd om het verhaal achter een track of optreden te geven. Uiteraard gebeurt dit wel vaker bij tracks die goed worden ontvangen dan degenen die door vrijwel niemand gecomplimenteerd wordt.


Nee. Hij is al langer bezig met experimenteren en als je hem een beetje volgt weet je dat die juist probeert wat diverser te produceren, hij is nu bezig met een plaat genaamd brainfunk. Beetje in de stijl van audioslave. Daarnaast is het gewoon een baas om hoe hij is, tegenover zijn fans. En ook bij optredens. Zijn mainstream platen vind ik meestal ook erg goed, op een paar uitzonderingen na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq blijkt hiermee wel een zeer veelzijdig producer. Ik hoop van harte dat deze plaat ook goed verwelkomd wordt aankomend weekend! Een beetje diversiteit is natuurlijk nooit verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die reverse! :love: had ik niet verwacht!
hij kan beter early produceren dan die mainstream stuiterballentroep! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

godgruwelijke reversed bass :worship: echt top dit :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:26 
 
Hardtraxx Addict

ik hoop dat die deze weg inslaat, ligt hem zo te horen goed :D . en WAT een Reverse :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n respect voor deze gast is, zeker na dat bericht van Harderstate, echt ^2 nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is wel 't beste van wat ie onder deze alias geproduceerd heeft. Top plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
M'n respect voor deze gast is, zeker na dat bericht van Harderstate, echt ^2 nu

Welk bericht?

EDIT: Zie hem al op de vorige pagina :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GAAAAAAAAFFFF!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :D En door dat betoog van hem stijgt hij in ieder geval in mijn waardering :) Bipolaire mafkees dat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat ik dit nog ooit ging zeggen, maar ik vind een Audiofreq nummer gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die reverse bass ramt er lekker in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:46 
 

Ik vind hem een prima producer :) altijd al gevonden en dit maakt het waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop voor hem dat hij weg kan bij Scantraxx, ik begin ook een beetje het idee te krijgen dat dat zaadlabel z'n mainstream releases beïnvloedt. Ik ben benieuwd wat er uit deze jongen komt als je hem bij Theracords gooit. Volgens mij zou het resultaat dan nog best vet kunnen zijn :oh:

Over de plaat: Heerlijke reversed. Een plaat waarmee het gevoel van 10 jaar terug naar voren gehaald kan worden. Iets waar maar een zeer klein percentage producers van tegenwoordig toe in staat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Een plaat waarmee het gevoel van 10 jaar terug naar voren gehaald kan worden. Iets waar een zeer klein percentage producers van tegenwoordig niet toe in staat is.

Dan is het ook niet zo bijzonder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh, haha xD Grammarfail, editje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als die Reverse erin komt, iedereen ff schreeuwen!

Creert altijd zo'n heerlijk sfeertje! :thumbsup: :thumbsup:


WHOOOOOOOOOOOOOOOOOH :thumbsup: :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:24 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Over de plaat: Heerlijke reversed. Een plaat waarmee het gevoel van 10 jaar terug naar voren gehaald kan worden. Iets waar maar een zeer klein percentage producers van tegenwoordig toe in staat is.


Citaat:
I've witnessed early hardstyle clear rooms and kill floors (at least here in NL) and I think thats one of the reasons why a lot people have stopped making this style of hardstyle. The crowd, most of the time, doesn't react unless there's a giant kick banging away. Love it or hate it, thats just something I've witnessed. I can absolutely guarantee that if this older style of hardstyle started killing it on the floors, it would make a comeback. I really enjoyed working on this and I'm sure other bigger producers are just looking for an excuse to give it a go. Lets face it, a DJ is there to entertain just as much as he or she is there to educate a crowd, so if what he's playing doesn't work and the floor doesn't, the promoters won't book them again, the dj becomes less popular, gets paid less and well, you can use your imagination. Its a difficult line to walk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan maar een ding zeggen over dat citaat: Respect!
En best een fijn nummer om naar te luisteren al prefereer ik zijn normale stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
Als die Reverse erin komt, iedereen ff schreeuwen!

Creert altijd zo'n heerlijk sfeertje! :thumbsup: :thumbsup:


WHOOOOOOOOOOOOOOOOOH :thumbsup: :thumbsup: :yay:


Dat zijn inderdaad altijd de kippenvelmomentjes.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks