Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Duidelijk beter dan Nothing Nu & Space, wie ook probeerden een early track na te bootsen. Deze is daar wel degelijk in geslaagd, fijn plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

baas! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:15 
 

Nee, vind Lose Control 2.0 wel weer eens een lekker nummertje, maar deze vind ik niet veel meer, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:52 
 

Deze track is echt genieten! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks