Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

Artiest: Audiofreq feat MC Shureshock

Track(s): Speeka Kikk (WIP)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt wel heerlijk zeg. :worship: Bewijst nog maar eens imo dat Sam heel wat talent heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker, goede kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed! Ben benieuwd wat hier verder uitkomt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beste producer in de hardstyle scene. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past totaal niet bij hardstyle. Is meer iets voor dutch house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:56 
 
Artiest

tomac schreef:
Past totaal niet bij hardstyle. Is meer iets voor dutch house.


Actually, the idea is to combine conflicting underground music styles and mash them together. Its meant to be different and unexpected. A lot of electronic music was influenced from Reggae and dub (proper dub from the 60's and 70's, not just dubstep) and I'm trying to go full circle and return to where it all started.

Its also an album track rather than a straight up dancefloor track and I believe its important to have a diverse selection of influences on an album otherwise its boring. I'll have more 'traditional' hardstyle coming up in the future, I just really feel like getting strange and pushing boundaries.

But if you don't like it, thats totally cool :) Thanks for listening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is fucking gaaf!!! :drool:
Laat dat album maar komen, van audiofreq krijg ik de laatste tijd altijd een glimlach op mn gezicht!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker expirimenteel:) of je dit nu wel niet mooi vindt, de creativiteit van Audiofreq valt toch wel zeer te waarderen in mijn ogen. Tenminste niet het zoveelste 13 in een dozijn nummer ( ran-d- dimensions?? )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kick klinkt een stuk beter dan dat we van hem gewend zijn, de rest klinkt ook wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geinig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dit is fucking gaaf!!! :drool:
Laat dat album maar komen, van audiofreq krijg ik de laatste tijd altijd een glimlach op mn gezicht!!!

eens. Ik hoop dat er veel tracks op komen als The Other Side en Audioslave :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
iMark schreef:
Dit is fucking gaaf!!! :drool:
Laat dat album maar komen, van audiofreq krijg ik de laatste tijd altijd een glimlach op mn gezicht!!!

eens. Ik hoop dat er veel tracks op komen als The Other Side en Audioslave :drool: :loving:


ik hoop dat er allemaal verschillende tracks op komen. veel diversiteit maar toch audiofreq. en dat gaat wel goed komen volgens mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
iMark schreef:
Dit is fucking gaaf!!! :drool:
Laat dat album maar komen, van audiofreq krijg ik de laatste tijd altijd een glimlach op mn gezicht!!!

eens. Ik hoop dat er veel tracks op komen als The Other Side en Audioslave :drool: :loving:

En die Madagascar remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:52 
 
Hardtraxxer

lekkere experimentele track! :) zeker inspiratie opgedaan bij de make it bun dem remix van coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt tot nu toe erg leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Meest gevarieerde Hardstyle producer van deze tijd, respect! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:43 
 
Hardtraxxer

AWESOME :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.


Lees Audiofreq's reactie eens ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal ben ik niet zo'n fan van dit soort dingen, maar dit klinkt wel leuk moet ik zeggen.

Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Kepro schreef:
Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.


Lees Audiofreq's reactie eens ff.

Kan hij er toch nog steeds geen trek in hebben.
Ik vind het ook wel tof dat artiesten dit proberen, maar niet elk probeersel valt in de smaak bij iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 23:39 
 

Geinig spul dit, ben benieuwd naar meer.
Kick is ook beter dan die eifeltorenbonkers die we van hem gewend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baas! Lekkere screech! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks