Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 04:36 
 
Hardtraxxer

Loving the track Sam! Really original. Nice atmosphere, Hope te hear more soon! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F*cking vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat, dat bliepje heeft iets betoverend. Ook is de kick dik in orde! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme, geniaal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Hier heb ik echt geen trek in als ik naar een feest ga.


niet om los te gaan, maar hier zou ik wel een lekker pilsje op kunnen drinken hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:01 
 

Ben nieuwsgierig naar het album! Dit klinkt origineel en leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diversiteit kan ik alleen maar toejuichen, dus ook hier! Vocals vind ik een beetje raar, maar die drive die in deze preview zit is wel heel erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:20 
 

Gister live gehoord, heeerlijke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:14 
 

vet hoor :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kan echt niet wachten tot zijn live act op Reverze. Helaas maar een half uur :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Kan echt niet wachten tot zijn live act op Reverze. Helaas maar een half uur :(

Hopelijk draait hij dan die madagascar remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

Echt ziek dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxxer

Ja, deze is gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxx Elite

leuk, ben benieuwd naar zijn album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze experimentele kant van Sam is een heel stuk interessanter dan zijn mainstream kant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:23 
 
Hardtraxxer

Blijft me verbazen dat hij ook degelijke tracks maakt. Na GHYL en consoorten had ik geen hoop meer, al zeker niet voor de kicks. Maar sinds Audioslave gaat het in stijgende lijn zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:50 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Deze experimentele kant van Sam is een heel stuk interessanter dan zijn mainstream kant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indd wel een zeer gevarieerde producer, kan dit ook zeker wel waarderen ook al trekt het mij persoonlijk niet echt. Dit soort vocals doen mij niks en de kicks hebben me een te hoog brom-gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bawz! Klinkt gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt leuk dit, creativiteit altijd +1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Climaxje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks