Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk HQ, super vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:57 
 

Die gast heeft ook zeker talent. Van hem geloof ik ook wel echt dat ie maakt wat ie zelf mooi vind. Ben benieuwd naar dat album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
iMark schreef:
Dit is fucking gaaf!!! :drool:
Laat dat album maar komen, van audiofreq krijg ik de laatste tijd altijd een glimlach op mn gezicht!!!

eens. Ik hoop dat er veel tracks op komen als The Other Side en Audioslave :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Die gast heeft ook zeker talent. Van hem geloof ik ook wel echt dat ie maakt wat ie zelf mooi vind. Ben benieuwd naar dat album.


Eens.

Vind trouwens wel dat hij wel grote stappen heeft gemaakt. Het eerste wat hij maakte onder Audiofreq vind ik echt kaasrecht tegenover dat staan wat hij nu maakt. Vet dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel vet! Normaal volg ik Audiofreq niet echt maar deze is prima te doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:51 
 
Hardtraxxer

Niet echt iets voor mij, maar wel tof dat ie grenzen opzoekt. Benieuwd naar z'n album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Uberbaas :worship:
Die anti is erg dik en de 2e climax is ook prima te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klinkt vet inderdaad! Lekker vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:54 
 
Hardtraxx Elite

vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dit is fucking gaaf! :drool:
Laat dat album maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 17:13 
 
Hardtraxxer



Hier verder mee gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontiegelijk gave track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Juist door de diversiteit van Audiofreq blijf ik hem volgen :D Tot nu toe heeft hij mij weinig teleurgesteld, deze plaat is ook weer vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:41 
 

Valt goed weg te luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vooral de midintro en de tweede climax erg vet! Leuke plaat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 19:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor mij dé track van het moment :worship: En dan te bedenken dat ik z'n eerste tracks allemaal het aanhoren niet waard vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nazale schreef:
Die gast heeft ook zeker talent. Van hem geloof ik ook wel echt dat ie maakt wat ie zelf mooi vind. Ben benieuwd naar dat album.


Eens.

Vind trouwens wel dat hij wel grote stappen heeft gemaakt. Het eerste wat hij maakte onder Audiofreq vind ik echt kaasrecht tegenover dat staan wat hij nu maakt. Vet dit :)


Was dat een bewuste woordspeling? :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks