Related topics
- View the latest post: Atmozfears - Leap In The Dark
- View the latest post: Atmozfears - Age Of Gods / Fabrik of Creation (ft Energyzed) (SCANTRAXX225)
- View the latest post: Atmozfears (& Energyzed?) - TBA
- View the latest post: Atmozfears & Energyzed - Hate
- View the latest post: Atmozfears & Energyzed – This Is Hardstyle
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
klinkt leuk!
Saaai. maak maar weer melodieuze platen.
Klinkt heel erg naar Noisecontrollers van een paar jaar geleden, heel lekker!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik vind hun melodieuze platen altijd geweldig, maar dit klinkt ook erg lekker.
Last edited by emmerick on 15 Nov 2012 22:08, edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Case Dj wrote:Saaai. maak maar weer melodieuze platen.
Hahaha dat midintro is gewoon een kopie van tonight remix
Voor de rest wel een leuke track 
Synth doet me inderdaad denken aan Noisecontrollers van aantal jaren terug.
Lage kick in Mid intro klinkt goed, zowel 1e als 2e climax pakken me gelijk! Prima track.
Lage kick in Mid intro klinkt goed, zowel 1e als 2e climax pakken me gelijk! Prima track.
Last edited by Roellos on 10 Jan 2013 15:09, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Leap in the Dark (ft. Energyzed). First record of our somewhat 'harder ep'. This'll EP will include 'Monster' and 'Up top'. More info soon!
Yeah weer een Atmozfears release!bRt_ wrote:Leap in the Dark (ft. Energyzed). First record of our somewhat 'harder ep'. This'll EP will include 'Monster' and 'Up top'. More info soon!
-
D
- 4 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
mid lijkt idd erg op die van Tonight (A2 remix), 2de climax doet mij overigens erg denken aan die Muse bootleg van Gunz for Hire
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ben onder de indruk van deze track, pitch gaat niet te hoog, melodie zit goed in elkaar, en de 2e climax pakte me direct! 
Best prima dit. De iets ruigere/ hardere tracks liggen me wel van Atmozfears.
Ben je doof of zo?Maximum wrote:Hahaha dat midintro is gewoon een kopie van tonight remix![]()
OT: Melodie heeft wel wat, kicks zijn kut, drive is afwezig, leegte is aanwezig: boutplaat.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Toffe sounds in de intro en outro. Climax doet me niks.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
13/12 proberen raw te zijn. opdracht mislukt.
World of Presets, Monster?Wout1997 wrote:13/12 proberen raw te zijn. opdracht mislukt.
-
J
Yes, na Starscream en Another Day komen er nog 3 Atmozfears platen !!!!111!!!
Het heeft wel erg lang geduurd zeg....
Het heeft wel erg lang geduurd zeg....
Dit was het eerste wat ik dacht toen ik de melodie hoorde! Leuke plaat!p-stylez wrote:Klinkt heel erg naar Noisecontrollers van een paar jaar geleden, heel lekker!
Snap niet dat er tegenwoordig zoveel kritiek is op alle platen. Muziek veranderd nu eenmaal. Mensen ´´zeggen´´ dat hardstyle vroeger beter was. Dat is ieder zijn eigen mening om dat te zeggen natuurlijk, maar kom op.... De hardstyle is gewoon breder geworden. En muzikaal hoor ik wel kwaliteitsverschil wat alleen maar beter is geworden. De mogelijkheden zijn veel groter, de techniek blijft nu eenmaal niet stil staan.
Is het niet de pitchkick, dan zijn het wel de vocals die weer niet goed zijn....
Is het niet de pitchkick, dan zijn het wel de vocals die weer niet goed zijn....
-
J
Maar afentoe een track in de stijl van vroeger kan ook wel toch? dat waarderen veel mensen...Lip DJ wrote:Snap niet dat er tegenwoordig zoveel kritiek is op alle platen. Muziek veranderd nu eenmaal. Mensen ´´zeggen´´ dat hardstyle vroeger beter was. Dat is ieder zijn eigen mening om dat te zeggen natuurlijk, maar kom op.... De hardstyle is gewoon breder geworden. En muzikaal hoor ik wel kwaliteitsverschil wat alleen maar beter is geworden. De mogelijkheden zijn veel groter, de techniek blijft nu eenmaal niet stil staan.
Maar true dat het veel breder is geworden ja, overduidelijk te zien op feesten
Leuke mid-intro, melo, synth en climax bagger.
-
J
Dan vraag ik me af waarom dat wel gereleased gaat worden, maar de tracks van Shockerz/The Anarchist dan weer niet?
Vind Monster dan wel een lekker ''harder'' trackje van je/jullie, maar deze vind ik meer iets van ik wil wel maar ik kan niet..
Vind Monster dan wel een lekker ''harder'' trackje van je/jullie, maar deze vind ik meer iets van ik wil wel maar ik kan niet..