Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 19:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears

Track(s): Leap in the Dark

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:40 
 
Hardtraxx Elite

klinkt leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Saaai. maak maar weer melodieuze platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg naar Noisecontrollers van een paar jaar geleden, heel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:00 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind hun melodieuze platen altijd geweldig, maar dit klinkt ook erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Saaai. maak maar weer melodieuze platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha dat midintro is gewoon een kopie van tonight remix xd Voor de rest wel een leuke track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


deze is met Energyzed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Synth doet me inderdaad denken aan Noisecontrollers van aantal jaren terug.
Lage kick in Mid intro klinkt goed, zowel 1e als 2e climax pakken me gelijk! Prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Leap in the Dark (ft. Energyzed). First record of our somewhat 'harder ep'. This'll EP will include 'Monster' and 'Up top'. More info soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Leap in the Dark (ft. Energyzed). First record of our somewhat 'harder ep'. This'll EP will include 'Monster' and 'Up top'. More info soon!

Yeah weer een Atmozfears release! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:37 
 
Hardtraxx Newbie

mid lijkt idd erg op die van Tonight (A2 remix), 2de climax doet mij overigens erg denken aan die Muse bootleg van Gunz for Hire
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ben onder de indruk van deze track, pitch gaat niet te hoog, melodie zit goed in elkaar, en de 2e climax pakte me direct! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best prima dit. De iets ruigere/ hardere tracks liggen me wel van Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Hahaha dat midintro is gewoon een kopie van tonight remix xd

Ben je doof of zo?

OT: Melodie heeft wel wat, kicks zijn kut, drive is afwezig, leegte is aanwezig: boutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe sounds in de intro en outro. Climax doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

13/12 proberen raw te zijn. opdracht mislukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
13/12 proberen raw te zijn. opdracht mislukt.

World of Presets, Monster?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:23 
 

Yes, na Starscream en Another Day komen er nog 3 Atmozfears platen !!!!111!!!

Het heeft wel erg lang geduurd zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Klinkt heel erg naar Noisecontrollers van een paar jaar geleden, heel lekker!


Dit was het eerste wat ik dacht toen ik de melodie hoorde! Leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap niet dat er tegenwoordig zoveel kritiek is op alle platen. Muziek veranderd nu eenmaal. Mensen ´´zeggen´´ dat hardstyle vroeger beter was. Dat is ieder zijn eigen mening om dat te zeggen natuurlijk, maar kom op.... De hardstyle is gewoon breder geworden. En muzikaal hoor ik wel kwaliteitsverschil wat alleen maar beter is geworden. De mogelijkheden zijn veel groter, de techniek blijft nu eenmaal niet stil staan.

Is het niet de pitchkick, dan zijn het wel de vocals die weer niet goed zijn....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:07 
 

Lip DJ schreef:
Snap niet dat er tegenwoordig zoveel kritiek is op alle platen. Muziek veranderd nu eenmaal. Mensen ´´zeggen´´ dat hardstyle vroeger beter was. Dat is ieder zijn eigen mening om dat te zeggen natuurlijk, maar kom op.... De hardstyle is gewoon breder geworden. En muzikaal hoor ik wel kwaliteitsverschil wat alleen maar beter is geworden. De mogelijkheden zijn veel groter, de techniek blijft nu eenmaal niet stil staan.

Is het niet de pitchkick, dan zijn het wel de vocals die weer niet goed zijn....


Maar afentoe een track in de stijl van vroeger kan ook wel toch? dat waarderen veel mensen...
Maar true dat het veel breder is geworden ja, overduidelijk te zien op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke mid-intro, melo, synth en climax bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:17 
 

Dan vraag ik me af waarom dat wel gereleased gaat worden, maar de tracks van Shockerz/The Anarchist dan weer niet?
Vind Monster dan wel een lekker ''harder'' trackje van je/jullie, maar deze vind ik meer iets van ik wil wel maar ik kan niet..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks