Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:27 
 
Artiest

Voor vragen over Shockerz of The Anarchist moet je toch echt bij de artiesten zelf zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:29 
 

Tvds schreef:
Voor vragen over Shockerz of The Anarchist moet je toch echt bij de artiesten zelf zijn ;)

Dan wachten we dat wel af, maar misschien dat jij daar wel ietwat meer over kon/mag vertellen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik blijf bij dezelfde mening.
Wout1997 schreef:
13/12 proberen raw te zijn. opdracht mislukt.


Ben sowieso geen atmozfears fan. Die gasten kunnen wel producen, maar doe er ook iets mee. Steek meer tijd in je tracks zodat ze beter zijn dan ze 1 voor 1 linea recta uitpoepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ik blijf bij dezelfde mening.
Wout1997 schreef:
13/12 proberen raw te zijn. opdracht mislukt.


Dat begreep ik gister ook al wel.

bRt_edit: -topic opgeschoond-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He bRt dan moet je de preview niet opruimen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
He bRt dan moet je de preview niet opruimen :P

Ja, dat zag ik te laat. Haha! Staat in de OP nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

WTf, hoezo is dit topic helemaal schoon gemaakt? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 10:33 
 

Omdat die Atmozfears knakker en zijn handlangers niet tegen kritiek konden en zich aangevallen voelde, i think.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
WTf, hoezo is dit topic helemaal schoon gemaakt? >.<

Inderdaad, beetje kut dit. Had graag nog het vervolg gelezen als dat er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Inderdaad, beetje kut dit. Had graag nog het vervolg gelezen als dat er was.

Ging nergens meer over, ook niet echt trackgerelateerd. Berichten op de man af heb ik dus om verdere discussies te vermijden, verwijderd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het intro en het midintro en met name de screech lekker klinken, wel allemaal hetzelfde idee als bij de Alpha Twins Remix van Tonight. En dat is al meerdere keren uitgemolken dus niet heel erg origineel. De lead vind ik net niet die duistere richting in slaan, maar meer happy en dat verpest de sfeer van de track voor mij. Ook is de melodie niet bijzonder en dat trucje bij de tweede climax is ook al te vaak gedaan. Best een leuke track om een paar keer te horen, maar totaal niet speciaal vind ik. Jammer, want ze hadden hier wel wat meer mee kunnen doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind hem nu best vet. de intro vooral met die hoge sound :D climax is dan weer een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff f*cking vette track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Maximum schreef:
Hahaha dat midintro is gewoon een kopie van tonight remix xd

Ben je doof of zo?

OT: Melodie heeft wel wat, kicks zijn kut, drive is afwezig, leegte is aanwezig: boutplaat.

Qua structuur is het precies hetzelfde. Die screech die om de vier maten om hoog gaat bedoel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Qua structuur is het precies hetzelfde. Die screech die om de vier maten om hoog gaat bedoel ik.

Ja ik snap wat je bedoelt, maar vind je dat dan ook zo bij nieuwe-tracks-hs/phuture-noize-behold-the-future-kick-edit-t32934.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Maximum schreef:
Qua structuur is het precies hetzelfde. Die screech die om de vier maten om hoog gaat bedoel ik.

Ja ik snap wat je bedoelt, maar vind je dat dan ook zo bij nieuwe-tracks-hs/phuture-noize-behold-the-future-kick-edit-t32934.html ?

Nee, daar is het anders toegepast vind ik. Dit is gewoon hetzelfde als bij Tonight (A2 Remix), Let's Rock (Wildstylez Remix) en BH - F.I.F.O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat trucje wordt de laatste tijd teveel in tracks gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:32 
 

Wacht nog steeds op het moment dat Elexz de perfecte kick maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wacht nog steeds op het moment dat Elexz de perfecte kick maakt

Entourage schreef:
Perfect bestaat niet vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:48 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kunnen mensen tog zeuren soms..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:15 
 

Elexz schreef:
Entourage schreef:
Wacht nog steeds op het moment dat Elexz de perfecte kick maakt

Entourage schreef:
Perfect bestaat niet vriend.

ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is echt zowat hetzelfde als tonight remix. Climax is wel ongelofelijk dik. Die synth :worship: Jammer dat er van die ontiegelijk slappe kicks onder zitten, dan zou ik em al een stuk vaker op zetten
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks