Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears & Energyzed

Track(s): Hate

Sample/video:

Bron: Qlimax 2015 CD - Mixed By Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn interesse is weer gewekt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan de oude Crypsis sound. Klinkt tot nu toe heel dik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Klinkt tot nu toe heel dik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die combinatie is altijd al goud, maar dan nu ook nog met een back in time concept :worship:

Dit klinkt echt zo ziek vet!!! Die opbouw, die kick en geen vocals! Echt stelletje helden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij flikt het telkens weer.
Atmozfears is zo'n zieke baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt goed zeg. Stoïcijns in FL blijven produceren ook. Heerlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt echt ontzettend goed. Atmozfears zeker mijn favoriete mainstream producer op dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekkere opbouw en goede melodie, snap alleen niet dat er gelijk zo'n halve hc kick onder moet, maar ik hoor in HQ wel of het goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan, interesse gewekt! Vette melodie zeg, minder euforisch dan ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:46 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Stoïcijns in FL blijven produceren ook.


???
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hij, als redelijke pro, gewoon lekker in FL blijft produceren. Ondanks alle(onterechte, zoals je hoort) haat altijd op FL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waauw hier wil ik meer van horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:46 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Dat hij, als redelijke pro, gewoon lekker in FL blijft produceren. Ondanks alle(onterechte, zoals je hoort) haat altijd op FL.


Ik las het verkeerd haha, ik snap 'm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit smaakt naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die snappen hem tenmiste
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 01:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een genot dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vet dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega dik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:26 
 
Hardtraxxer

Wat een heeeerlijke track :loving: :loving: Atmozfearz is echt lekker bezig, Decibel anthem is ook geweldig :thumbsup: . Zeker een kijkje nemen tijdens zijn Live set op Dreamfields
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks