Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Atmozfears ft. David Spekter

Track(s): Keep Me Awake

Sample/video:


Bron: Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 01:21 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :drool: :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit wordt weer een nieuwe hit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ja, dit wordt weer een nieuwe hit


Mark these words. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 02:12 
 
Artiest

Lekker sfeertje erin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 03:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet! Grote kans dat deze het succes van release zal opvolgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die klinkt weer erg lekker......waardige opvolger van Release! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow! :loving: Die uithalen rond 2.28 verbaasden me wel enigszins maar na een tweede keer luisteren vind ik ze wel lekker passen. En verder gewoon weer een heerlijk melodieus en euforisch plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 20:20 
 

doet me nu nog niet zoveel, ik wacht wel op betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw deze is echt belachelijk lekker :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bij verre niet zo enthousiast als de rest hier. Ik vind hem maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Bij verre niet zo enthousiast als de rest hier. Ik vind hem maar saai.

Hier ook, mss komt t nog -.- Maar voor nu vind ik hem zeker niet aan Release kunnen tippen. Dat blijf ik nog steeds een heerlijke plaat vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima trackje, maar eigenlijk niet meer dan dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Het blijft gevaarlijk om een plaat een opvolger te noemen van je grootste hit. Bij lange na niet zo goed als Release. Toch is het wel een leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dus hier zijn de vocalen uit Nature's Gasp gebleven. Heerlijk plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij hebben ze alles offline gehaald waar Keep me Awake in te horen is of ligt dat aan mij? In de liveset van Qlimax die Q-dance heeft gepost zit ie niet en de mensen die 'm online hadden gezet (inclusief de Q-dance Radio stream van Atmozfears z'n Qlimax set) hebben 'm er ook afgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Offline gehaald idd.

https://clyp.it/kd4ku0kx
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ook van clyp
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 18:26 
 

dat is dat ook weer duidelijk, scantraxx of q-dance lezen mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://clyp.it/2peeacuo

Nog maar een keer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears doet het weer hoor! Kan echt geen genoeg krijgen van deze stijl :loving:

Als deze jongeman zo door blijft gaan dan gaat ie de nieuwe Headhunterz worden (qua bekendheid dan natuurlijk).
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks