Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 21:13 
 
Hardtraxxer

Ik kreeg al kippenvel toen ik enkele dagen voor Qlimax las in een interview dat zaterdagavond de opvolger gedraaid ging worden van Release. Mijn verwachtingen waren dan ook hooggespannen.

Na de 1e keer luisteren in LQ op m'n mobiel vond ik het een leuke track, niet meer en niet minder.
De tientallen keren die daarna volgden werd die beter en beter. Jammer dat de break niet hoorbaar is want verder zit die opbouw in de gehele track zo ONTIEGELIJK fijn in elkaar. Zeker in combinatie met die vocalen die het niveau van Release zeker halen.

1e climax heb ik nog een klein beetje het gevoel dat het 'iets' mist. 2e climax maakt dat meer dan goed.
Tim van de Stadt is voor mij de mozart van de hardstyle. :yay:

EDIT: epische rickroll :lol: Godzijdank heb ik deze track opgeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
https://clyp.it/2peeacuo

Nog maar een keer dan.


Goeie kwaliteit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 21:41 
 

ThaBomba. schreef:
https://clyp.it/2peeacuo

Nog maar een keer dan.

Held :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog?? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

AvixDJ schreef:
Heeft iemand deze nog?? :cry:

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Heeft iemand deze nog?? :cry:


Je kan hem rippen uit de set van atmozfears die op zippy staat. Heb ik ook gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ThaBomba. schreef:
https://clyp.it/2peeacuo

Nog maar een keer dan.

Held :lol: :lol: :lol:


Stiekem zet ik 'm nog niet eens af ook. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een sample hiervan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Iemand nog een sample hiervan? :)

Kan hem nergens uploaden zonder dat ie te downloaden is helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik dan wel weer leuk, heb hem geupload voor mezelf en de liefhebber:



Laat maar weten als ie offline is, dan doe ik hem opnieuw uploaden. Ik gebruik dat kanaal toch niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu alweer down :lol: :lol:

Verschrikkelijk copyright beleid. Als je een plaat op qlimax draait, terwijl je weet dat de setjes online komen moet je er gewoon genoegen mee nemen dat je nieuwe plaat gedeeld gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu dan xd
https://clyp.it/fpvnrmij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een stagiaire die de hele dag op hardtraxx mag zoeken naar nieuwe ripjes die ze down kunnen halen. Wel debiel om het eerst uit te zenden en vervolgens neer te halen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oók al er af gehaald :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/HQqFMkIS/file.html[/zippy]
6:20 tot 10:20, knip hem er even uit dan heb je hem los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://clyp.it/fpvnrmij :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

edit: vergeet deze post
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
https://clyp.it/2peeacuo

Nog maar een keer dan.


Old skool xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er iemand die hem zojuist bij B2S radio heeft opgenomen toen Atmozfears hem draaide? (Hardbass) Kippenvel hier, en gewoon geen ene MC of iemand van B2S die er doorheen praat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zit ook in een set ergens zonder mc & goeie kwaliteit. Maar kan m nergens uploaden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond net wel dit filmpje (Qlimax)
https://www.facebook.com/mindrockerzoff ... 400850444/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon proberen.
https://clyp.it/w5pghl2l
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit een mooi liedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is het toch een fijn nummer :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks