Ik kreeg al kippenvel toen ik enkele dagen voor Qlimax las in een interview dat zaterdagavond de opvolger gedraaid ging worden van Release. Mijn verwachtingen waren dan ook hooggespannen.
Na de 1e keer luisteren in LQ op m'n mobiel vond ik het een leuke track, niet meer en niet minder.
De tientallen keren die daarna volgden werd die beter en beter. Jammer dat de break niet hoorbaar is want verder zit die opbouw in de gehele track zo ONTIEGELIJK fijn in elkaar. Zeker in combinatie met die vocalen die het niveau van Release zeker halen.
1e climax heb ik nog een klein beetje het gevoel dat het 'iets' mist. 2e climax maakt dat meer dan goed.
Tim van de Stadt is voor mij de mozart van de hardstyle.

EDIT: epische rickroll

Godzijdank heb ik deze track opgeslagen.