Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Vooral die tweede climax zit wel erg goed in elkaar zeg. Prima track. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik hem steeds vetter begin te vinden :$
Was eerst niet zo enthousiast na Release maar de melodie blijft nu vaker in mn kop zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen eindelijk preview. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waardig opvolger van Release, wellicht zelfs nog beter. Erg aanstekelijk melodietje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een nummer waar ik spontaan gelukkig van word :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier echt geen woorden voor hoe vet ik deze track vind.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zóveel beter dan release. Prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 20:41 
 
Hardtraxxer

Goede track! :thumbup: Heb alleen niets met David Spekter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf echt niks met dit soort hardstyle. Vond release ook al niks aan. Vind deze wel wat beter, maar trekt mij alsnog niet. Kan best begrijpen dat mensen dit soort nummers wel aantrekkelijk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Waardig opvolger van Release, wellicht zelfs nog beter. Erg aanstekelijk melodietje.

DL22 schreef:
Echt een nummer waar ik spontaan gelukkig van word :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:16 
 

TSFH schreef:
Heb zelf echt niks met dit soort hardstyle. Vond release ook al niks aan. Vind deze wel wat beter, maar trekt mij alsnog niet. Kan best begrijpen dat mensen dit soort nummers wel aantrekkelijk vinden.


Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
TSFH schreef:
Heb zelf echt niks met dit soort hardstyle. Vond release ook al niks aan. Vind deze wel wat beter, maar trekt mij alsnog niet. Kan best begrijpen dat mensen dit soort nummers wel aantrekkelijk vinden.


Ok

Gewoon een normale reactie die TSFH plaatst toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kiloknaller schreef:
TSFH schreef:
Heb zelf echt niks met dit soort hardstyle. Vond release ook al niks aan. Vind deze wel wat beter, maar trekt mij alsnog niet. Kan best begrijpen dat mensen dit soort nummers wel aantrekkelijk vinden.


Ok

Gewoon een normale reactie die TSFH plaatst toch?


Ja, maar dit is Hardtraxx hè..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jemig Kaasstaaf doe eens normaal man. Echt haattrax in het kwadraat weer!!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks