Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Hele dikke plaat. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears & Energyzed gouden combinatie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:19 
 

De Qlimax CD zegt dat het een solo is :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
De Qlimax CD zegt dat het een solo is :huh:


Ja man ik denk het ook :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:23 
 

Paultheone schreef:
Kiloknaller schreef:
De Qlimax CD zegt dat het een solo is :huh:


Ja man ik denk het ook :lol: :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Zal dan wel een foutje zijn in de cd ;) Hij staat namelijk online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance stagiaire... Betrouwbare bron ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat! Die twee samen is altijd goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kan niet wachten om deze morgen in het GelreDome te horen :worship:


Dit! Wat een energie ligt er in die melodie zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa, deze is dik! :thumbsup:
Begin steeds meer een fan te worden van Atmozfears. Energyzed doet het trouwens ook voortreffelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melo! Die sfeer in de break is ook fijn
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks