Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauwww. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:53 
 
Hardtraxx Addict

Heel vet dit :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 13:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:

Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

ivo024 schreef:
Wat een heeeerlijke track :loving: :loving: Atmozfearz is echt lekker bezig, Decibel anthem is ook geweldig :thumbsup: . Zeker een kijkje nemen tijdens zijn Live set op Dreamfields

Is niet het anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat weer, en dat kickrolletje op 1:10 :love:

Edit: was deze plaat niet al door Atmozfears gedraaid op Intents, maar dan met dat kickrolletje veel vaker voorkomend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was deze track dus tegen het einde van Atmozfears z'n set, heerlijke track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:57 
 

Beyond geweldig dit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:25 
 
Hardtraxxer

atmozfears is wel echt on a rise op het moment, elke plaat is dik ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke melodie, wederom weer een geslaagde plaat van de twee heren. Als hier nou eens een oude noisecontrollers achtige kick onder word gezet is het TOTY'15, met gemak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt best wel als Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer! Zelfs thuis! :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears & Energyzed - Hate
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 22:35 
 
Hardtraxxer

Produceren kan die wel, maar het releasen van Atmozfears platen mag wel eens wat sneller gaan op Scantraxx.
Wacht al een tijde op Nature's Grasp met Devin Wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vage kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

bazenplaat!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 07:11 
 
Hardtraxxer

Atmozfears en Energyzed bewijzen weer een goeie combi te zijn!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke plaat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker nummer, atmozfears is lekker bezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Kwam deze tegen op YouTube, toch wel het delen waard.
Wat een mokerdikke plaat trouwens, die melodie. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



5:00

Doet me helaas teveel denken aan die collab van Freqz & Tha Playah
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit zo goed. :loving: :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks