Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
delange wrote:
Nando wrote:
delange wrote:weet niet wat ik dr van moet vinden, klinkt op zich wel aardig, alleen haat ik die uitgemolken vocals :P
Uitgemolken? Zijn er nog meer platen met die vocals behalve de originele Fuck The Fake Shit dan?
re-style, korsakoff, negativ-a & tymon.
uitgemolken is niet het juiste woord, geef ik je gelijk :)
Ah oke. Nou ja ik ben niet zo van de hardcore, dus vandaar. :P
P
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Ik vond de screetches in het origineel al super, maar deze remix is echt top gedaan. Wat een energie in deze plaat!

Die vocals zijn idd vaker gebruikt, maar ik vind het zeker een goede toevoeging aan deze track.
P.s. Grappig een geit die 'uitgemolken' zegt.. ;-)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Origineel klonk helaas kut in HQ, maar op een feest deed die t altijd geweldig! Hoop dat deze wat beter klinkt, heeft iig al een vette insteek!
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Volgens mij is dit een heerlijk plaatje!!!
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Klinkt veelbelovend, denk dat ik die melo wel heeeeel lekker ga vinden live :love:

Kom maar op met die HQ
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Jeroen_n wrote:Klinkt veelbelovend, denk dat ik die melo wel heeeeel lekker ga vinden live :love:

Kom maar op met die HQ
Dit dus :)
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Intro heeft alle ingrediƫnten om er keihard op te knallen met die screech en heb er met Adaro ook wel vertrouwen in dat het met de kicks wel goed zit!
Climax klinkt lekker simpel en beukt volgens mij ook aardig door.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
deze knalde echt goed. Hoop hem snel nog keer te horen.
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
View on YouTube
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Aparte track, maar hij klinkt niet verkeerd. Ben benieuwd naar HQ.

Van het origineel vind ik de mid intro heel vet alleen de climax erg saai. Vocals zijn ook wel dik :D
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
echt een plaat die om een remix vroeg :thumbup: intro/outro zijn erg vet, climax valt me een beetje tegen :/
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Overtreft het origineel sowieso niet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mid-intro is echt zoooo vreselijk dik! Vond ik in het origineel ook al maar dat klonk in HQ helemaal nergens naar. Adaro heeft net een iets strakkere sound gelukkig. Climax vind ik iets minder maar blijft lekker energiek en niet zo afgezaagd als bijv. Hit You With That Bang Shit ofzo. Heerlijke track, kan niet wachten tot ik m volgende week live hoor!
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
Ja, hij klinkt apart! Maar dat heb ik op het begin altijd bij Adaro, uiteindelijk ga ik ze altijd gruwelijk vet vinden!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Echt een geweldig nummer. Intro is dik, al vind ik dat die nog wel iets harder mag rammen. Die vocals zijn namelijk bedoeld voor snoeiwerk.

Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goed :bomb: Vind de climax ook het beste deel van de plaat. Adaro (L)
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Daveytl wrote:Echt een geweldig nummer. Intro is dik, al vind ik dat die nog wel iets harder mag rammen. Die vocals zijn namelijk bedoeld voor snoeiwerk.

Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goed :bomb: Vind de climax ook het beste deel van de plaat. Adaro (L)
ben het helemaal met je eens
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Vreselijk irritante synths, voor zowel de screech in de midintro als de climax :/
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gisteren gehoord tijdens de DBSTF-set. Adaro heeft zijn zaakjes weer goed voor elkaar, heerlijke plaat! goede bak energie zit erin!
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Op het eerste gehoor vind ik het maar helemaal niks :/
Ben wel benieuwd hoe het op HQ klinkt
Artiest
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
:bomb: :cool:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ik heb hem 2 keer gehoord tijdens X-Qlusive. Vind hem vele malen beter dan de originele, vooral omdat hij de screeches intact heeft gelaten en het minder leuke deel heeft vervangen door een pakkende melodie. :thumbsup:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
adaro weet het weer te overtreffen :cool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Die climax :drool:
Zo origineel, zo veel voldoening krijg ik van die melodie. Echt een geweldige plaat!
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
TOTALE MASSA DESTRUCTIE ALLES VERNIETEGENDE BEUK MODUS AAN! WAT EEN FUCKING DIKKE DIJK VAN EEN TRACK! :woot: :woot: :woot: :woot: :bomb:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik heb hem vanavond een paar keer opgezet.. Die opbouw naar de climax is werkelijk fenomenaal. En dan die climax er achteraan, echt heldenwerk!