Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Nando schreef:
delange schreef:
weet niet wat ik dr van moet vinden, klinkt op zich wel aardig, alleen haat ik die uitgemolken vocals :P

Uitgemolken? Zijn er nog meer platen met die vocals behalve de originele Fuck The Fake Shit dan?

re-style, korsakoff, negativ-a & tymon.
uitgemolken is niet het juiste woord, geef ik je gelijk :)

Ah oke. Nou ja ik ben niet zo van de hardcore, dus vandaar. :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vond de screetches in het origineel al super, maar deze remix is echt top gedaan. Wat een energie in deze plaat!

Die vocals zijn idd vaker gebruikt, maar ik vind het zeker een goede toevoeging aan deze track.
P.s. Grappig een geit die 'uitgemolken' zegt.. ;-)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Origineel klonk helaas kut in HQ, maar op een feest deed die t altijd geweldig! Hoop dat deze wat beter klinkt, heeft iig al een vette insteek!
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:52 
 
Donateur

Volgens mij is dit een heerlijk plaatje!!!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend, denk dat ik die melo wel heeeeel lekker ga vinden live :love:

Kom maar op met die HQ
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Klinkt veelbelovend, denk dat ik die melo wel heeeeel lekker ga vinden live :love:

Kom maar op met die HQ


Dit dus :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro heeft alle ingrediƫnten om er keihard op te knallen met die screech en heb er met Adaro ook wel vertrouwen in dat het met de kicks wel goed zit!
Climax klinkt lekker simpel en beukt volgens mij ook aardig door.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

deze knalde echt goed. Hoop hem snel nog keer te horen.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aparte track, maar hij klinkt niet verkeerd. Ben benieuwd naar HQ.

Van het origineel vind ik de mid intro heel vet alleen de climax erg saai. Vocals zijn ook wel dik :D
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt een plaat die om een remix vroeg :thumbup: intro/outro zijn erg vet, climax valt me een beetje tegen :/
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Overtreft het origineel sowieso niet.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mid-intro is echt zoooo vreselijk dik! Vond ik in het origineel ook al maar dat klonk in HQ helemaal nergens naar. Adaro heeft net een iets strakkere sound gelukkig. Climax vind ik iets minder maar blijft lekker energiek en niet zo afgezaagd als bijv. Hit You With That Bang Shit ofzo. Heerlijke track, kan niet wachten tot ik m volgende week live hoor!
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, hij klinkt apart! Maar dat heb ik op het begin altijd bij Adaro, uiteindelijk ga ik ze altijd gruwelijk vet vinden!
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een geweldig nummer. Intro is dik, al vind ik dat die nog wel iets harder mag rammen. Die vocals zijn namelijk bedoeld voor snoeiwerk.

Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goed :bomb: Vind de climax ook het beste deel van de plaat. Adaro (L)
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Echt een geweldig nummer. Intro is dik, al vind ik dat die nog wel iets harder mag rammen. Die vocals zijn namelijk bedoeld voor snoeiwerk.

Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goed :bomb: Vind de climax ook het beste deel van de plaat. Adaro (L)


ben het helemaal met je eens
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vreselijk irritante synths, voor zowel de screech in de midintro als de climax :/
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord tijdens de DBSTF-set. Adaro heeft zijn zaakjes weer goed voor elkaar, heerlijke plaat! goede bak energie zit erin!
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor vind ik het maar helemaal niks :/
Ben wel benieuwd hoe het op HQ klinkt
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:bomb: :cool:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb hem 2 keer gehoord tijdens X-Qlusive. Vind hem vele malen beter dan de originele, vooral omdat hij de screeches intact heeft gelaten en het minder leuke deel heeft vervangen door een pakkende melodie. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

adaro weet het weer te overtreffen :cool:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax :drool:
Zo origineel, zo veel voldoening krijg ik van die melodie. Echt een geweldige plaat!
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:18 
 
Donateur

TOTALE MASSA DESTRUCTIE ALLES VERNIETEGENDE BEUK MODUS AAN! WAT EEN FUCKING DIKKE DIJK VAN EEN TRACK! :woot: :woot: :woot: :woot: :bomb:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem vanavond een paar keer opgezet.. Die opbouw naar de climax is werkelijk fenomenaal. En dan die climax er achteraan, echt heldenwerk!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks