Ah oke. Nou ja ik ben niet zo van de hardcore, dus vandaar.delange wrote:re-style, korsakoff, negativ-a & tymon.Nando wrote:Uitgemolken? Zijn er nog meer platen met die vocals behalve de originele Fuck The Fake Shit dan?delange wrote:weet niet wat ik dr van moet vinden, klinkt op zich wel aardig, alleen haat ik die uitgemolken vocals
uitgemolken is niet het juiste woord, geef ik je gelijk
Related topics
- View the latest post: Artic - Fuck The Fake Shit
- View the latest post: Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro Remix) (HC039)
- View the latest post: Artic - F#ck The Fake Shit (Thrillogy 2013 Early Edit)
- View the latest post: Adaro - Hit You With That Bang Shit (Artic Remix)
- View the latest post: Adaro - Hit You With That Bang Shit (Artic Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
PHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Ik vond de screetches in het origineel al super, maar deze remix is echt top gedaan. Wat een energie in deze plaat!
Die vocals zijn idd vaker gebruikt, maar ik vind het zeker een goede toevoeging aan deze track.
P.s. Grappig een geit die 'uitgemolken' zegt.. ;-)
Die vocals zijn idd vaker gebruikt, maar ik vind het zeker een goede toevoeging aan deze track.
P.s. Grappig een geit die 'uitgemolken' zegt.. ;-)
Origineel klonk helaas kut in HQ, maar op een feest deed die t altijd geweldig! Hoop dat deze wat beter klinkt, heeft iig al een vette insteek!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Volgens mij is dit een heerlijk plaatje!!!
Klinkt veelbelovend, denk dat ik die melo wel heeeeel lekker ga vinden live
Kom maar op met die HQ
Kom maar op met die HQ
Dit dusJeroen_n wrote:Klinkt veelbelovend, denk dat ik die melo wel heeeeel lekker ga vinden live![]()
Kom maar op met die HQ
Intro heeft alle ingrediƫnten om er keihard op te knallen met die screech en heb er met Adaro ook wel vertrouwen in dat het met de kicks wel goed zit!
Climax klinkt lekker simpel en beukt volgens mij ook aardig door.
Climax klinkt lekker simpel en beukt volgens mij ook aardig door.
deze knalde echt goed. Hoop hem snel nog keer te horen.
Aparte track, maar hij klinkt niet verkeerd. Ben benieuwd naar HQ.
Van het origineel vind ik de mid intro heel vet alleen de climax erg saai. Vocals zijn ook wel dik
Van het origineel vind ik de mid intro heel vet alleen de climax erg saai. Vocals zijn ook wel dik
echt een plaat die om een remix vroeg
intro/outro zijn erg vet, climax valt me een beetje tegen 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Overtreft het origineel sowieso niet.
Mid-intro is echt zoooo vreselijk dik! Vond ik in het origineel ook al maar dat klonk in HQ helemaal nergens naar. Adaro heeft net een iets strakkere sound gelukkig. Climax vind ik iets minder maar blijft lekker energiek en niet zo afgezaagd als bijv. Hit You With That Bang Shit ofzo. Heerlijke track, kan niet wachten tot ik m volgende week live hoor!
Ja, hij klinkt apart! Maar dat heb ik op het begin altijd bij Adaro, uiteindelijk ga ik ze altijd gruwelijk vet vinden!
Echt een geweldig nummer. Intro is dik, al vind ik dat die nog wel iets harder mag rammen. Die vocals zijn namelijk bedoeld voor snoeiwerk.
Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goed
Vind de climax ook het beste deel van de plaat. Adaro 
Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goed
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ben het helemaal met je eensDaveytl wrote:Echt een geweldig nummer. Intro is dik, al vind ik dat die nog wel iets harder mag rammen. Die vocals zijn namelijk bedoeld voor snoeiwerk.
Die climax geeft echt heel veel voldoening, ik weet niet precies wat het is maar het klinkt fucking goedVind de climax ook het beste deel van de plaat. Adaro
Vreselijk irritante synths, voor zowel de screech in de midintro als de climax 
Gisteren gehoord tijdens de DBSTF-set. Adaro heeft zijn zaakjes weer goed voor elkaar, heerlijke plaat! goede bak energie zit erin!
Op het eerste gehoor vind ik het maar helemaal niks
Ben wel benieuwd hoe het op HQ klinkt
Ben wel benieuwd hoe het op HQ klinkt
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik heb hem 2 keer gehoord tijdens X-Qlusive. Vind hem vele malen beter dan de originele, vooral omdat hij de screeches intact heeft gelaten en het minder leuke deel heeft vervangen door een pakkende melodie. 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
adaro weet het weer te overtreffen 
Die climax
Zo origineel, zo veel voldoening krijg ik van die melodie. Echt een geweldige plaat!
Zo origineel, zo veel voldoening krijg ik van die melodie. Echt een geweldige plaat!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
TOTALE MASSA DESTRUCTIE ALLES VERNIETEGENDE BEUK MODUS AAN! WAT EEN FUCKING DIKKE DIJK VAN EEN TRACK!