Last edited by roberttt on 18 Oct 2011 13:03, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
A
Heel zwak tegenover het origineel
-
THardtraxxer
- 55 posts member since 2011
- last seen Feb 2012
Zit echt weinig energie in deze remix en de synth is helemaal
!
En inderdaad niet nodig...
En inderdaad niet nodig...
Opzich wel leuke remix. Maar als je hem vergelijkt met het origineel, is het onnodig!
Niet dat het moet maar het heeft ook weinig gemeen met het origineel, alleen vocals!
Niet dat het moet maar het heeft ook weinig gemeen met het origineel, alleen vocals!
-
BHardtraxxer
- 77 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
Ten eerste: Nog te vroeg om deze uberhaupt te remixen
Ten tweede: Geen sterke track helaas. Simpel melodietje waar bijna geen energie in zit.
Ten tweede: Geen sterke track helaas. Simpel melodietje waar bijna geen energie in zit.
Dat dus, vind de melodie wel erg lekker, maar mist toch wat energie, en beetje overbodig verder...Roellos wrote:Opzich wel leuke remix. Maar als je hem vergelijkt met het origineel, is het onnodig!
Slaapverwekkende track, het origineel had tenminste nog wat pit ondanks het niet zo boeiende kermisdeuntje in de climax.
Vind de midintro wel heel gaaf gedaan en dan met name de breakdown, geeft een hoop sfeer mee!
De climax vind ik er om een of andere rede niet helemaal goed bij passen, dat is wel jammer! De melodie en dergelijke zijn allemaal wel goed over nagedacht, maar op een of andere manier vormt het net niet een geheel met de rest, althans zo voelt het.
De climax vind ik er om een of andere rede niet helemaal goed bij passen, dat is wel jammer! De melodie en dergelijke zijn allemaal wel goed over nagedacht, maar op een of andere manier vormt het net niet een geheel met de rest, althans zo voelt het.
de opbouw naar de climax is zo langdradig :s
-
N
Ik vind dit wel een lekker plaatje eigenlijk! Zit een prima sfeertje in de climax, een keer iets minder standaard, je moet er alleen even aan wennen. Jep, deze ga ik wel eens draaien!
hij had er beter een solo van kunnen maken en hywtbs-vocals eraf kunnen halen, want een echte remix vind ik dit niet. de samenhang ontbreekt wat en de vocalen lijken net niet te passen in deze track. helaas
en ik vond HYWTBS toch stiekem altijd al beter dan HOTDAlmighty wrote:Heel zwak tegenover het origineel
Hele rauwe sound van het origineel is weg, had inderdaad beter een nieuwe track kunnen zijn.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Onnodige remix, maar vind hem wel vet
Origineel is beter!
Origineel is beter!
dit dusTheDesolator wrote:Onnodige remix, maar vind hem wel vet
Origineel is beter!
Nee, deze deed me helemaal niks. Hij blijft niet hangen. Het origineel is vele malen beter, dus voor mij een onnodige remix.
onnodig dit, vind er ook vrij weinig aan tot nu toe
Wat slecht zeg
. Echt een lachertje tegenover het origineel!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Slaat echt helemaal nergens op dit
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Dit is een simpel maar mooie melody.
Vind het een goed nrtje maar zoals andere al zeggen, had zeker geen remix hoeven zijn..
Vind het een goed nrtje maar zoals andere al zeggen, had zeker geen remix hoeven zijn..
Dit is een rape van HYWTBS
Die kicks zijn zo zwak...
Gebruik dan de kicks van Fuck The Fake Shit
Die kicks zijn zo zwak...
Gebruik dan de kicks van Fuck The Fake Shit
Jammer van de melo, voor de rest wel aardig.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
die break belooft heel wat en dan ineens zo'n climax
geef mij het orgineel maar
geef mij het orgineel maar