Precies dit.SvonD wrote:die break belooft heel wat en dan ineens zo'n climax![]()
geef mij het orgineel maar
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Nee deze mist echt alle kracht en energuevdie het orvineel wel had imo.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
mid intro is gewoon zoveel beter als de climax die er in zit die er totaal niet bij past wat Khadber al zei. Doe mij origineel maar 
alleen de vocals gepakt, niet zoveel aan als je het orgineel in je achterhoofd houdt 
Origineel vind ik vele malen beter. Ik mis iets in deze track.
Het lijkt inderdaad echt of alleen de vocalen zijn meegenomen. Die passen ook nog is totaal niet in dit nummer. Het is gewoon niet te vergelijken met het origineel, ik zie geen overeenkomst. Waarom niet gewoon andere vocalen eronder en dan heb je nog een aardig nieuw solo-plaatje?
In elk geval wel veel meer bekendheid door mee te liften op het succes van Adaro..XtD wrote:Waarom niet gewoon andere vocalen eronder en dan heb je nog een aardig nieuw solo-plaatje?
Bump.Khadber wrote:Vind de midintro wel heel gaaf gedaan en dan met name de breakdown, geeft een hoop sfeer mee!
De climax vind ik er om een of andere rede niet helemaal goed bij passen, dat is wel jammer! De melodie en dergelijke zijn allemaal wel goed over nagedacht, maar op een of andere manier vormt het net niet een geheel met de rest, althans zo voelt het.
En toch blijft deze track de laatste tijd ineens opduiken in mijn hoofd terwijl ik hem bijna tot niet luister. Dat zegt toch wel wat.
Van ArticNext week I am going to give away my remix of @djadaro - Hit you with the bang shit for FREE! Keep an eye on my twitter and Facebook page
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ik vind 't wel een lekkere track maar idd nauwelijks een remix te noemen.
Maar die kicks
.
Maar die kicks
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Wel een leuk nummer, maar origineel is veel beter.
Leuk om te zien!Taxi wrote:Van ArticNext week I am going to give away my remix of @djadaro - Hit you with the bang shit for FREE! Keep an eye on my twitter and Facebook page
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik zal wel weer een nieuwe link plaatsen hea.. 
Mijn dank is zeer groot, wat ben jij een baas zeg.jambekkie wrote:Ik zal wel weer een nieuwe link plaatsen hea..
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik vind het storend dat die links niet meer werken vanwege dat gezeik met die rechtenNando wrote:Mijn dank is zeer groot, wat ben jij een baas zeg.jambekkie wrote:Ik zal wel weer een nieuwe link plaatsen hea..
Hoe kan je een gruwelijke track in een nieuw jasje steken en verneuken? Dafuqqq
Wel redelijk gedaan, maar kan niet tippen aan het origineel.
Nando wrote:Mijn dank is zeer groot, wat ben jij een baas zeg.jambekkie wrote:Ik zal wel weer een nieuwe link plaatsen hea..
-
A
idd, wat een bocht!jaron123 wrote:Hoe kan je een gruwelijke track in een nieuw jasje steken en verneuken? Dafuqqq
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Daarom wordt het ook een free releasejaron123 wrote:Hoe kan je een gruwelijke track in een nieuw jasje steken en verneuken? Dafuqqq
Vind het ook geen geweldige remix, maar het is imo ook zo goed als onmogelijk om een track van Adaro te verbeteren.